cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har aldri vært sånn før, skjønnerke hva som skjer. Får se om det funker mot noen andre.. Ser dårlig ut, får ta det en annen gang. Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Kamp nå. de andre er opptatte... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hva skjer da... årh.. Går hverken å accepte eller å invite jo Endret 8. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Fælt så vanskelig det skulle være i dag ... Hvilken nat har du? Lenke til kommentar
ghffgfe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som er klar til en kamp? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Det var så urettferdig resultat i den andre kampen. Arghh. Den først var veldig javn, men du var mye bedre i andre omgang Kvalheimaren Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det var så urettferdig resultat i den andre kampen. Arghh.Den først var veldig javn, men du var mye bedre i andre omgang Kvalheimaren Eg stor spelte i andre omgang :!: Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvem har nicket peders88? Lenke til kommentar
Marius88 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Meldte meg inn nå akkurat. Så det var to ledige plasser Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Meldte meg inn nå akkurat. Så det var to ledige plasser Hvis du leser førstpost så er de ikke det men. Det er ok da så lenge du er seriøs og spiller aktivt. Bytter deg ut med Raste siden han ikke gidder... Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om noen har lyst å spille, så sitter eg klar..inviter meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Om noen har lyst å spille, så sitter eg klar..inviter meg Jeg er med, har invitet deg. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Uff, du var heldig (1-1) Skal bare hente meg litt mat, så er jeg med på en ny en. NOEN SOM ER MED? Endret 9. mai 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå