tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 sånt kan skje hvis en av dere ikke har nat type 1 eller 2. nat type 3 kan skape sånne problemer. slet med samme i et halvt år men fikset det med å bare tilkoble ps3en rett til modemet og få nat type 1 og har ikke hatt et eneste problem etter det Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Veit ikke hva som skjer men får ikke trykka ready, har litt problemer med NHL og Fifa online. Prøver å slå konsollen av og på. Har sendt ny invite nå.. prøv igjen Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 hadde problem med bare EA spill jeg og når jeg spilte gjennom vanlig trådløs ruter. men nå gikk alt smertefritt med Army of Two og FIFA når jeg dret i ruteren men ja, prøv det du, funket av og til for meg. noen ganger er det bare sånn at du ikke kan spille med noen folk da de også har litt "messed up" settings mtp. ruter osv. da er det ett ord jeg kan si: stress! Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har rett og slett ikke noe annet valg enn og spille gjennom trådløs router. Får prøve om det funker nå, om ikke får jeg finne en løsning. Godta inviten Kalheimaren Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Åpne portene deres i routeren da...så får dere Nat 2 også Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) En kamp til da.. Hvilke porter skal jeg åpne? Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Her er guiden vertfall Vær NØYE med riktige porter..eg prøvde 4000 ganger og ble møkka lei da eg fikk nat 3 HVER gang,men viste seg at eg hadde glemt en port. http://www.ps3forum.no/forum/showthread.ph...dex.html?t=1076 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Er så latterlig lei av å tape så JÆVLIG utfortjent. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Er så latterlig lei av å tape så JÆVLIG utfortjent. Du er ikke den eneste da Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Men du ble jo overkjørt Var vel ikke latterlig ufortjent jeg tapte, men surt når du er såå nære hver gang. Må få fiksa connectionsettingsa før jeg spiller videre. Edit. Står at jeg har NAT type 2. :/ Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 haha alle som har tapt mot meg sier alltid de taper ufortjent.. er ganske latterlig det og. les gjennom tråden (fra urseriøse ligaen), det blir nesten litt for drøyt. men greit, dere får tenke hva dere vil Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg tapte fortjent mot deg, selvom jeg burde greit etpar uavgjort. De andre 5-6 tapene mine kunne jeg greid meg uten. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Neida, kampene mot Kvalheimaren var jevne og kunne gått begge veier. Bare surt når man slipper inn unødvendige mål Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Er så latterlig lei av å tape så JÆVLIG utfortjent. Det var no kjempe opp henting av meg hehe Edit: 2-0 til 2-3 Endret 8. mai 2008 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Edit. Står at jeg har NAT type 2. :/ Har type 2 eg også Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Er med å spiller noen kamper etterpå. Skal bare gjøre ferdig noe lekser, men er på innen 21:15-21:30 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Er så latterlig lei av å tape så JÆVLIG utfortjent. Det var no kjempe opp henting av meg hehe Edit: 2-0 til 2-3 Var jo store forsvarstabber av dimensjoner. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ta noen kamper til? Sendte deg invite Angels Eyes Endret 8. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 8. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2008 Ta noen kamper til? Sendte deg invite Angels Eyes Visst det går så... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå