cptZiggy Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Kan godt være med på en match nå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Skal bare spise litt fort så blir jeg med på 1 kamp eller 2 Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Starter opp Playstation, så sender dere meg en invite når dere er klar. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Takk for kampen. Klarte ikke å spille nå. Men har en god grunn faktisk. Jeg har et sår på tommelen rett ved neglefestet som gjør drit vondt når jeg presser på x og o hele tiden Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tar gjerne en kamp til Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Tar gjerne en kamp til jeg kan ikke bli med på en til. i morgen kanskje. må få litt søv vettu Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Kamp, anyone? i morgen kveld Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Noen med nå? ja snart, sikkert om en halvtime, kanskje litt mindre. jeg sier ifra når jeg er klar her. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 med om 5 min angels eye? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 ok jeg inviterer deg når jeg er kommer på om 2-3 min Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 har invitert deg for sånn 1-2 min siden nå, accept da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 invite igjen...datt ut Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 en til kanskje? eller ta de etterpå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Tsh..du triller bare ball i hatt med meg...SÅ FRUSTRERENDE. Spillerne mine virker som de løper halvparten så fort som dine..vinner alle dueller..og tar meg jo igjen når eg løper...skjer egentlig... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Tsh..du triller bare ball i hatt med meg...SÅ FRUSTRERENDE. Spillerne mine virker som de løper halvparten så fort som dine..vinner alle dueller..og tar meg jo igjen når eg løper...skjer egentlig... haha jeg vet ikke, har jo spilt siden launch av fifa men det sier jo ingenting om fart og sånt da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hm... er kanskje bare meg også..men er liksom ikke sånn når eg spiller offline...Men at dine tar mine igjen når de løper osv er jo helt psycho..spec når eg ikke klarer å ta DEG igjen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2008 Hm... er kanskje bare meg også..men er liksom ikke sånn når eg spiller offline...Men at dine tar mine igjen når de løper osv er jo helt psycho..spec når eg ikke klarer å ta DEG igjen... haha jeg vet ikke hva jeg skal si. vi var jo til og med samme lag men liksom, jeg brker anderson og nani som er jo raskere enn giggs/scholes, kanskje derfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå