cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hva skjedde nå? Har iaffal klikka hos meg. Hadde ikke så mye annet valg enn å restarte PS3, alt frøys jo. Håperke den der ble bokført som tap? :| Jaja, noen andre som skal være med en kamp eller to? Endret 4. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 hehe jo du tapte faktisk 3-0, ikke 3-1 en gang siden det ble som en "quit" fra deg.. men du lå jo under 3-1 med 7-8 min igjen men ja, litt shit når det klikker, menmen. vi tar andre kampene etterpå, stikker nå. takk for kampene. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Det begynte å klikke ganske tidlig i 2. omgang, menmen.. Tap kan jeg greie meg med men synd og få en DNF Godta inviten Furyfax. Satan, kommet ut med et 2-2 og 3-3 resultat mot FuryFax, fortjente bedre Endret 4. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Slite alltid med Liverpool Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Tilbake om 5 min.. Du må jo vinne en kamp. Du er klart best men du putter jo aldri mer mål enn deg eg gjør.. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Nei, sliter med å putte, men føler jeg har pressa på i 3 kamper nå. Kan ikke si meg fornøyd med 3 uavgjort på rad Føler kanskje jeg iaffal hadde fortjent én sier, i kamp nr 2. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Enig i det. Si ifra når du vil ha rematch, eg sitte klar.. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Endel moro kamper mot FuryFax endte med 2 seiere og 3 uavgjort. Gøy! Andre som er keen på noen kamper? Enda en time til kampen begynner så. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Endel moro kamper mot FuryFax endte med 2 seiere og 3 uavgjort. Gøy! Andre som er keen på noen kamper? Enda en time til kampen begynner så. har sendt invite Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Tror eg hadde en pasnings prosen på 4% i de to siste kampene. Du snapper jo opp hver jævla ball. Er det en knapp for å bryte foran når det kommer en pasning? Er ikke så voldsomt erfaren FIFA spiller.. Jeg har ca 15min til eg må stikke ut, om noen vil ta èn kamp før det så invite meg. DESOUP pøver å invitere deg, overser du meg ? Endret 4. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 HERREGUD! Leder 1-0 til det står 80 min, og presser på, så kommer svinet og scorer 2 mål på rappen. En kamp til desoup. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 DESOUP pøver å invitere deg, overser du meg ? neida. jeg spilte mot cptziggy. Skal spise litt før jeg drar og ser kamp, får ta det en annen gang. Jeg hadde to sjanser fra 5 meter. Du var heldig som slapp med 2 baklengs. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hadde min del med sjanser jeg og, uavgjort ville definitvt vært et mye mer rettferdig resultat. Sto jo feks på streken og prøvde å kjempe ballen i mål, gikk i tverra o.l, men ville ikke inn! Rævva start jeg har fått, 2 seier, 3 uavgjort og 3 tap. Endret 4. mai 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
fredes Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Sto jo feks på streken og prøvde å kjempe ballen i mål, gikk i tverra o.l, men ville ikke inn! Stemmer det. 4-2 hadde nok vært mest rettferdig. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 Langt ifra, bli med på en kamp til a. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 greit... fort! Nei, nå er Liverpool-kampen begynt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 4. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hva er passordet til den nye ligaen? Edit: fant det nå. Endret 4. mai 2008 av SurfingElite Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Noen som er med på en match? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå