Furyfax Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Eg er ikkje med på den seriøse ligaen lista du har laga. eg sa fra at eg ville verr med for ei stund tilbake! lag:Lyon Endret 2. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 desoup, ser du er onine, spille en kamp, og ta serieåpningen i den seriøse ligaen ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg er klar for en kamp om 15 min ca. ser etter om noen er online da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 lets go, im ready for the serious shit møte 17.45 i seriøse ligaen da termometer? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 lets go, im ready for the serious shit møte 17.45 i seriøse ligaen da termometer? Greit, håper på å få 3 poeng i debuten i den seriøse da Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) vi får se jeg er der om 2 min, du får være hjemme første kampen, så venter på din invitasjon EDIT: håper du er msivers da? står jo her på forumet at PSN din er Termometer, men så jo ikke det navnet i ligaen så.. Endret 2. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Sendte deg (gorilla-gutten) en PM, men kan skrive det her og. Hvis det er ledig så kan du skrive meg på, men jeg kommer nok ikke til å spille med det første, da venstre handa er i gips Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er det mulig å rote bort det der? Klønete av meg da du fikk straffe på 2-2, men du skal ha for at du spilte bra i 2 omgang, veldig taktiske bytter du gjorde i pausen der. Rematch? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan er det mulig å rote bort det der? Klønete av meg da du fikk straffe på 2-2, men du skal ha for at du spilte bra i 2 omgang, veldig taktiske bytter du gjorde i pausen der. Rematch? hehe ja tok ut rooney og giggs som ikke hadde nok fart der.. men ja, har invitert deg eg, så ja en til er jeg med på Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) bra kamp, saha er jo en supersub for meg er med senere om kvelden tenker jeg, sees senere folkens Endret 2. mai 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Stygge siffer der Har fulgte deg greit til litt ut i andre omgang, men derfra var det klasseforskjell, all honør til deg. Det har lett for å balle seg på med mål i mot på slutten når man er stresset. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Sendte deg (gorilla-gutten) en PM, men kan skrive det her og. Hvis det er ledig så kan du skrive meg på, men jeg kommer nok ikke til å spille med det første, da venstre handa er i gips Lagde bare plass til tolv så du får ikke blitt med for denne gang. God bedring med handa da Er med etter norske talenter i kveld Endret 2. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 ja, du var litt uheldig med selvmålet osv. men ellers så hjalp saha en del på topp, vet ikke hvordan "han" gjør det men takk for kampene, har jo 3 igjen til senere Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Eg er online nå om noen vil spille.. skal ut kl 19, så det må bli fort om noen vil.. Helst i den seriøse ligaen! Kom online noen! Endret 2. mai 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Noen som blir med på kamp nå før norske talenter starter igjen og etter det? Termometer er du msivers i ligaen? Endret 2. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Lagde bare plass til tolv så du får ikke blitt med for denne gang. God bedring med handa da Er med etter norske talenter i kveld Den er grei, får være med en annen gang Takk skal du ha Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 FIFA noen? Er sugen på å spille noen kamper samtidig som jeg har på meg en av de nye Real Madrid draktene mine Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Skal joine ligaen i morgen tidelig, kom akkurt hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå