ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Noen som er med å spiller nå? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Hva i helsike er det meningen du skal heade med i Fifa egentlig..blir aldri klok på det..og når eg spiller online så får ALLTID folk tak i ballen mye kjappere enn det eg gjør...når eg presser enn spiller så får eg ikke fatt i den,men når folk presser meg så kommer de seg fremfor og tar ballen før eg får sagt "helvette!!" Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er klar i kveld. Bare si ifra. T Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er klar i kveld. Bare si ifra. T Kamp mot deg nå? Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Jeg er klar i kveld. Bare si ifra. T Kamp mot deg nå? Har adda deg. Er tilbake om en times tid. Kamp da? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 får vi en ny seriøs liga i morgen gorilla gutten? jeg har GTA IV jeg og, men er urealistisk for meg å slutte å spille FIFA pga. det. jeg er faen klar for en seriøs liga! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Har ikke anledning til å signere opp for liga i morgen tror jeg, men kan dere holde av et spot? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Starter den opp senere i dag. Det blir: -5 kamper mot hver spiller -10 eller 12 plasser -5 eller 6 min omgangen Holder av plass til deg SurfingElite Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Jeg vil også bli med... Gorilla Gutten kan du holde av en plass til meg å? Har ikke mulighet til å signere inn på ligaen nå Endret 2. mai 2008 av langkaas92 Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg vil også være med.... Spilte et par kamper igår å det var kjempe gøy. Er klar i kveld:) Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Jeg har veldig lyst til å bli med, med det blir nok ikke noe ps3 på noen uker for meg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Starter den opp senere i dag.Det blir: -5 kamper mot hver spiller -10 eller 12 plasser -5 eller 6 min omgangen Holder av plass til deg SurfingElite Eg er med..samme liganavn og passord eller? Edit:glem det,leste førstepost Endret 2. mai 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 Seriøs liga: Navn: Gamer no ligaen Passord:gnl Kamper mot hver spiller: 5 Maks lag:12, førstemann til mølla Frist til å spille ferdig kampene:Innen sommerferien Man kan være hvilket lag man vil og flere kan være samme lag Spillerliste: Forumnavn¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨PSN¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨LAG ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Gorilla-Gutten¨¨¨¨¨¨¨¨¨z1ndr3¨¨¨¨¨¨¨¨Real Madrid? Raste¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Raste7¨¨¨¨¨¨¨Manchester U/ Barca? tc47¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨trust 47¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Kvalheimaren¨¨¨¨¨¨¨¨Kvalheimaren¨¨¨¨¨Liverpool cptZiggy¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨CptZiggy¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Termometer¨¨¨¨¨¨¨¨¨Termometer¨¨¨¨¨¨Liverpool Angels Eye¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨LunaticFanatic¨¨¨Manchester U SurfingElite¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Bolgie¨¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U langkaas92¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨SondreL¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Så du edita men poster for det så andre ser blir du med å ta en kamp kl.2? I den seriøse Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan accepter eg når noen sender meg challenge egentlig....? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan accepter eg når noen sender meg challenge egentlig....? Hvis jeg ikk husker feil, så må du trykke på navnet til den som utfordrer deg, og så godtar du der Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Ja,da var det sånn eg kunne fra før..tungvindt... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 2. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) er med psn og lag og den seriøse? sorry at jeg ikke kom på 2 angels eye. kommer på halv 3 Endret 2. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå