cptZiggy Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig å melde seg på til den nye restarten? PSN: CptZiggy, lag Liverpool. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig å melde seg på til den nye restarten? PSN: CptZiggy, lag Liverpool. Vil tro det er førstemann til mølla på å melde seg på, men du får nok plass Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Termometer PSN: msivers Lag: Liverpool Jeg vil være med på den seriøse ligaen, men er nesten avhengig av å vite tidsfristen for å vite om jeg skal greie det, men håper jeg får det til. Vil også være Liverpool hvis det blir sånn at flere kan ha samme lag. Så hvis det er mulig vil jeg melde meg på den seriøse ligaen, med forbehold at jeg kan trekke meg hvis jeg ser at jeg med 100% sikkerhet ikke klarer å overholde tidsfristen, men jeg tror som sagt det kommer til å gå. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Mulig å melde seg på til den nye restarten? PSN: CptZiggy, lag Liverpool. hvilken av ligaene? den seriøse eller morroligaen? ysto, Furyfax, langkaas92, stizzen og SurfingElite blir dere med i den nye ligaen? Vet dere har spilt en del. Endret 29. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Mulig å melde seg på til den nye restarten? PSN: CptZiggy, lag Liverpool. hvilken av ligaene? den seriøse eller morroligaen? ysto, Furyfax, langkaas92, stizzen og SurfingElite blir dere med i den nye ligaen? Vet dere har spilt en del. jeg har jo spilt en del jeg og, men neivel haha men seriøst, jeg er med i den nye (tror jeg var faktisk rank 1 i denne ligaen ) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Kan bare stryke meg fra ligaen. Er aldri noen innpå når eg er der og dette blir litt for "seriøst" Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Eg er gjerne med i den seriøse ligaen Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Mulig å melde seg på til den nye restarten? PSN: CptZiggy, lag Liverpool. hvilken av ligaene? den seriøse eller morroligaen? Seriøse. Hakke spilt Fifa på flere måneder, får ta noen kamper før jeg spiller liga. OM jeg greier å løsrive meg fra GTA Har ikke vært med på Liga før , hvordan fungerer det? Har bare spilt random-kamper online. Endret 29. april 2008 av cptZiggy Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Meld deg inn i begge ligaene og spill noen kamper mot andre de andre i "morro"ligaen først. Så blir du med og spiller i den seriøse senere Endret 29. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har spilt nok av kamper, har bare ikke vært med i online-liga. Går fint, vil være med på seriøse. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror det skal bli vanskelig å løsrive seg fra GTA nå ja. Lenke til kommentar
cptZiggy Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Skal ikke være no problem, meld meg på! Lenke til kommentar
ysto Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror jeg må legge fifa-karrieren på hylla en liten stund. Noen folk i Liberty City som trenger meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tror jeg må legge fifa-karrieren på hylla en liten stund. Noen folk i Liberty City som trenger meg Ditto. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Tror jeg må legge fifa-karrieren på hylla en liten stund. Noen folk i Liberty City som trenger meg Tror jeg må legge fifa-karrieren på hylla en liten stund. Noen folk i Liberty City som trenger meg Ditto. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fortsatt dårlig med folk i online ligaen.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Eg er online eg...heh... Er med igjen eg btw... Endret 30. april 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Eg er online eg...heh... Er med igjen eg btw... Ja når jeg først ikke er på Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jeg er med på en match nå, jeg må bare joine osv. først. Har aldri spilt i en online liga før, bare enkeltkamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå