Kvalheimaren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Eg vil spille om noen andre kan.. Eg er tilbake 23:45, da er kona ferdig med å se "sex og singel liv", dermed har jeg fått innvilget søknaden om å spille fotball kamp. Eg er med EDIT: Kjem du eller? Endret 28. april 2008 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Er her nå, slik som eg sa. 23:45 Endret 28. april 2008 av Furyfax Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 noen med på kamp nå? Eg er online, bare å invitere meg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 noen med på kamp nå? Eg er online, bare å invitere meg Jeg er med om 15 min, må bare la middagen synke litt... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 noen med på kamp nå? Eg er online, bare å invitere meg Jeg er med om 15 min, må bare la middagen synke litt... hehe k, når du er online i ligaen så inviterer jeg deg.. Lenke til kommentar
Kvalheimaren Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Bra! Håpe flere kommer med tilbakemeldinger.Selv suntes jeg 1. 5 mot hver spiller 2. 10-14 lag 3. spille minst 3 kamper i uka og være ferdig før sommerferien 1. 7 kampa istaden for 5 Resten heilt enig tc47 skal vi ta oss ein kamp no? Endret 28. april 2008 av Kvalheimaren Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 noen med på kamp nå? Eg er online, bare å invitere meg Jeg er med om 15 min, må bare la middagen synke litt... hehe k, når du er online i ligaen så inviterer jeg deg.. FAEN. Barnebarna til de jeg bor hos har okpuert samtlige 3 TV'r i huset, tragisk. Tror de drar snart dog, kommer online når de leaver. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 noen med på kamp nå? Eg er online, bare å invitere meg Jeg er med om 15 min, må bare la middagen synke litt... hehe k, når du er online i ligaen så inviterer jeg deg.. FAEN. Barnebarna til de jeg bor hos har okpuert samtlige 3 TV'r i huset, tragisk. Tror de drar snart dog, kommer online når de leaver. send en PM du Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 skjedde? quit? eller var det faktisk connection lost? jeg fikk 3-0 seier så tror det var noe på din side dessverre.. si ifra hva som skjedde Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 skjedde? quit? eller var det faktisk connection lost? jeg fikk 3-0 seier så tror det var noe på din side dessverre.. si ifra hva som skjedde Sendte deg pm Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 god kamp den.. spennende, kunne egentlig gått begge veier menmen takk for kampene, synd du ikke kunne spille ferdig andre Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp, men merker at det som skiller oss er rutine. Jeg stopper opp når det er 20 min igjen. RESTART LIGAEN og la folk spille flere kamper mot hverandre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp, men merker at det som skiller oss er rutine. Jeg stopper opp når det er 20 min igjen. RESTART LIGAEN og la folk spille flere kamper mot hverandre. hehe ja faktisk, alltid da jeg punkterer. ja ligaen skal jo restartes på fredag, vet ikke hvorfor fredag men vi får la det være sånn men skal vi kanskje spille vanlig kamp i europa lobby? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jepp, men merker at det som skiller oss er rutine. Jeg stopper opp når det er 20 min igjen. RESTART LIGAEN og la folk spille flere kamper mot hverandre. hehe ja faktisk, alltid da jeg punkterer. ja ligaen skal jo restartes på fredag, vet ikke hvorfor fredag men vi får la det være sånn men skal vi kanskje spille vanlig kamp i europa lobby? Om du fremdeles er våken, så er jeg med om 15 min. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 våken men spiller ikke nå, blir vel på torsdag nå på grunn av CL kampene nå på tirsdag og onsdag Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 våken men spiller ikke nå, blir vel på torsdag nå på grunn av CL kampene nå på tirsdag og onsdag Voldsomt så lenge du sitter oppe i hverdagene da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hehe jaja, litt fri denne uken fra skolen så det er greit pluss at det er stress å sove natten før en stor utd kamp men god natt faktisk Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 hehe jaja, litt fri denne uken fra skolen så det er greit pluss at det er stress å sove natten før en stor utd kamp men god natt faktisk ''Stress å sove før en kamp'' ja da har jeg hørt det og God Natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå