ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Restarte ligaen og og ha det mer seriøst Ja [ 28 ] [82.35%] Nei [ 6 ] [17.65%] Hvilke lag skal vi kunne være Hvilke som helst [ 26 ] [76.47%] Lag med 4 eller færre stjerner [ 1 ] [2.94%] Bare norske lag [ 7 ] [20.59%] Kan flere bruker være samme lag Ja [ 18 ] [52.94%] Nei [ 11 ] [32.35%] (Hvis norske lag) ja, men velg forskjellige lag så lenge alle lagene ikke er tatt [ 5 ] [14.71%] Resultatet av voten Jeg har laget en ny liga for de som vil være med å spille mot noen norske. Og det vil bli laget en ny liga til der hvor vi spiller seriøst. Useriøs liga: Navnet: Gamer no passord: gamer Maks 3 kamper mot hver enkelt spiller. Maks 32 lag Spillerliste: Forumnavn¨¨¨¨¨¨¨PSN¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Lag Gorilla-Gutten¨¨¨¨¨¨z1ndr3¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Real Madrid stizzen¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨stizzen¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Arsenal Raste¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Raste7¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Barcelona Mokko¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Felles00¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool bRRx¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨bRRx¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Arsenal tc47¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨trust47¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U langkaas92¨¨¨¨¨¨¨¨¨SondreL¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool aJens1¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨aJens1¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨AC Milan haddis¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨bohadland¨¨¨¨¨¨¨¨Inter Monzilla¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨emonz¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨???? Entertainment¨¨¨¨¨¨Mada1986¨¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Angels Eye¨¨¨¨¨¨¨¨¨LunaticFanatic¨¨¨¨¨Manchester U ballik¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Ballik¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Chelsea jeggz¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Hegga¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Roma Mhy¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Mariusn¨¨¨¨¨¨¨¨¨Tottenham Luc1fer-¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Lucifer-¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U PootieTang¨¨¨¨¨¨¨¨¨Bjarnfinn¨¨¨¨¨¨¨¨Tottenham EDB¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨eirik_b¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Arsenal? ?Si ifra?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨des163¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Inter Sawhill¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Silentsawhill¨¨¨¨¨Barcelona ysto¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ystorbrua¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Kvalheimaren¨¨¨¨¨¨¨¨Kvalheimaren¨¨¨¨¨Liverpool Toska92¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ToskaBomlo¨¨¨¨¨¨Manchester U sir-alex¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Norway¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Lyon gaaal¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Gaaal¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨AC Milan SurfingElite¨¨¨¨¨¨¨¨¨Bolgie¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Furyfax¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨FuryFax¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Real Madrid Termometer¨¨¨¨¨¨¨¨¨msivers¨¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Saiyaman¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Fontastic¨¨¨¨¨¨¨Manchester U --------------------------------------------- Oppdateres torsdag eller fredag* Seriøs liga: Navn: Gamer no ligaen Passord:gnl Kamper mot hver spiller: 5 Maks lag:12 Frist til å spille ferdig kampene:Innen sommerferien Man kan være hvilket lag man vil og flere kan være samme lag Spillerliste: Forumnavn¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨PSN¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨LAG ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Gorilla-Gutten¨¨¨¨¨¨¨¨¨z1ndr3¨¨¨¨¨¨¨¨Real Madrid? tc47¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨trust 47¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Kvalheimaren¨¨¨¨¨¨¨¨Kvalheimaren¨¨¨¨¨Liverpool cptZiggy¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨CptZiggy¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Termometer¨¨¨¨¨¨¨¨¨Termometer¨¨¨¨¨¨Liverpool Angels Eye¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨LunaticFanatic¨¨¨Manchester U SurfingElite¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Bolgie¨¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U langkaas92¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨SondreL¨¨¨¨¨¨¨¨Liverpool Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Thorvaldo¨¨¨¨¨¨¨Manchester U desoup¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨des163¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Inter Furyfax¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨FuryFax¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Lyon Marius88¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Peders88¨¨¨¨¨¨¨¨Manchester U Begge ligaene er fulle! Endret 11. mai 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Heisann, jeg har meldt meg inn i ligaen nå Det var meg du spilte mot akkurat Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Kjedelig med det målet du fikk. Fulgte ikke med og bare trykte kryss Håper noen flere blir med Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Kjedelig med det målet du fikk. Fulgte ikke med og bare trykte kryss Håper noen flere blir med ønsker jeg kunne men får ikke spilt online pga. noe drit problem med bare fifa.. har NAT type 2 og alt, bare fifa som har problem.. men det funker en ut av 5 ganger, så jeg kan være med å prøve Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) ønsker jeg kunne men får ikke spilt online pga. noe drit problem med bare fifa.. har NAT type 2 og alt, bare fifa som har problem.. men det funker en ut av 5 ganger, så jeg kan være med å prøve Bare prøv å bli med. Bruker du kablet eller trådløst nettverk med nat 2? Endret 13. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Gjett om jeg er med Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Kjedelig med det målet du fikk. Fulgte ikke med og bare trykte kryss Håper noen flere blir med Ja, jeg følte meg litt slem, kan jo også si at jeg var griseheldig et par ganger Håper det blir mange som melder seg på, det er vel flere enn 3-4 stk som spiller FIFA 08 her inne? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) *dobbel Endret 13. april 2008 av stizzen Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Gjett om jeg er med PSN, din? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Gjett om jeg er med PSN, din? Raste7 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Kan godt legge til meg; Forumnavn: Mokko PSN-ID: Felles00 (egentlig Mokko94, men pga Online-problemer må jeg bruke den der) Lag: Liverpool FC Endret 13. april 2008 av Mokko Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Noen som er med å spiller noen kamper nå eller senere i kveld? Lenke til kommentar
bRRx Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Forumnavn og PSN bRRx Lag : ARSENAL! Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Blir du med og tar en kamp om 10 min? Må bare fullføre en challenge Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Hvis noen vil spille, så er jeg på om ca 10-15 min Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Hvis noen vil spille, så er jeg på om ca 10-15 min Jeg er på kl. 21:00. Vær klar Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er Barca eller United på Fifa, hvis det er greit ? Kan ta en kamp rundt 22 ? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er Barca eller United på Fifa, hvis det er greit ? Kan ta en kamp rundt 22 ? Den er grei. Håper det funker. Spilte mange kamper online før i dag men etter kl 4 har jeg nesten ikke fått til noen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 ønsker jeg kunne men får ikke spilt online pga. noe drit problem med bare fifa.. har NAT type 2 og alt, bare fifa som har problem.. men det funker en ut av 5 ganger, så jeg kan være med å prøve Bare prøv å bli med. Bruker du kablet eller trådløst nettverk med nat 2? nat 2 med trådløst og kablet, får samme problemet med begge.. men jeg er med jeg! PSN: trust47 jeg er united om det går bra med raste og dere? kan jo være barca ellers, men da blir det litt forvirrende med at raste vil også være en av de vet ikke! men jeg er med ihvertfall Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Æhhh stizzen! Det første målet var kjempeflaks og ren kopi av hva Oppdal driver med. Det andre var litt flaks og du eide meg i hele første omgang. Du er innmari god til å forsvare deg. bohadland, who the hell are you? Finnes det noen måte så man kan se en tabell på i online liga? Skulle gjerne sett hvor mange poeng vi hadde, mål scoret, kamper osv. Så kunne jeg satt opp en top 3 liste over spillerne Endret 13. april 2008 av Gorilla-Gutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå