CrazyEagle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei Jeg lurer på hvordan jeg skal finne ut hvilket panel jeg har, og hva som er forskjellen på de forskjellige panelene. Ha en god kveld Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du ser på en liten hvit lapp bakpå skjermen. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Mener du bak det panelet man tar av for å koble til ledninger? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja det skal være en liten lapp inærheten der et sted, du skal ha en revisjon/tallverdi på den lappen (tror det er oppe i høyre hjørne), det nummere der tilsier hvilket panel du har, hvilket nummer som er samsung sitt egent panel vet jeg ikke ... Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Ok, takk for svar Lenke til kommentar
Moby Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan kan man finne ut hvilket panel den har i webshopen før man kjøper denne skjermen? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvordan kan man finne ut hvilket panel den har i webshopen før man kjøper denne skjermen? Det kan du ikke. Btw, dette stresset med å finne ut hvilket panel 226bw har begynner å nå nesten latterlige dimensjoner, hvis folk tar seg bryet med å kalibrere skjermen ordentlig er det minimalt med forskjeller i vanlig (gamer) bruk. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Det går nok ikke dessverre. Som The Ghost skriver må man jo fjerne panelet på baksiden av skjermen fysisk før man kan se dette.. Men for å si det sånn; Jeg har nesten ikke merket noen forskjell fra A til S-panel. Du vil bli fornøyd uansett hvilket panel du får Edit: Litt raskere enn meg du ja, Dr.Gonzo Endret 21. april 2008 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå