Freddyper Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg var en tur innom Bergen i dag og bestemte meg for å ta en tur opp til fløyen, på vei opp med fløybanen tok jeg et bilde, syntes stemningen ble bra, hva synes dere om bildet? Legger med et bilde av en statue som jeg tok på sammme turen, bildet er konvertert til sort hvit. Vil bare legge til at jeg er helt fersk når det gjerlder speilrefleks Endret 12. april 2008 av Freddyper Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Tunnelbildet synes jeg er best av de to bildene - kunne kanskje hatt med litt mindre av selve tunnelen? Bildet av statuen og fontenen ble dessverre for rotete. Tom PS. Du må gjerne bruke en litt mindre font på signaturen din Lenke til kommentar
Freddyper Skrevet 12. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Takk for tilbakemeldingen. Jeg har ikke cropet bildet i photoshop, skal prøve seinere. Når det gjelder bildet av statuen så er jeg enig at det kan virke litt rotete, det jeg la merke til med det bildet er ansiktsutrykket på statuen i kombinasjon med vannet som jeg syntes var stilligt. PS. Du må gjerne bruke en litt mindre font på signaturen din Har nå fikset signaturen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Takk for tilbakemeldingen. Jeg har ikke cropet bildet i photoshop, skal prøve seinere. Det er ikke sikkert det blir en forbedring - men det er verdt å prøve. Motivet er uansett sapåss interessant at det er verdt en tur eller tre til. Når det gjelder bildet av statuen så er jeg enig at det kan virke litt rotete, det jeg la merke til med det bildet er ansiktsutrykket på statuen i kombinasjon med vannet som jeg syntes var stilligt. SKjønner hva du mener - hvis du hadde flyttet på deg og tatt bildet på nytt, slik at det så ut som om vannstrålen var foran statuen, så tror jeg det kunne virke bedre. PS. Du må gjerne bruke en litt mindre font på signaturen din Har nå fikset signaturen Flink gutt Lenke til kommentar
Freddyper Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Da har jeg prøvd å klippe vekk litt av tunnelen slik Tomsi42 fåreslo her er resultatet Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Likte beste den første utgaven jeg...ga mer dybde og perspektiv synes jeg. Den siste virket litt stump og avkortet... RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Likte beste den første utgaven jeg...ga mer dybde og perspektiv synes jeg. Den siste virket litt stump og avkortet...RandiA Du har et poeng der. Det er muligens det at jeg synes at bildet slutter litt brått på venstre siden som gjør at jeg synes det er noe som ikke stemmer ... Tom Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Det burde kanskje har vært litt av venstre side tunnelveggen på venstre side. Ellers er det ganske bra eksponert, i og med at både tunnel og utsikt ser korrekt ut. Jeg synes ikke statuen er så ille. Det som er verst er ikke rotet, men at det mangler retning. Rotet kan jeg leve med i monochrome, men retningen er en annen sak. en liten crop må til, men da er jeg redd det blir for smalt. Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Freddyper Skrevet 13. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 Takk for alle tilbakemeldinger så langt. Jeg personlig liker best orginal bildet som ikke er cropet Det burde kanskje har vært litt av venstre side tunnelveggen på venstre side. Ellers er det ganske bra eksponert, i og med at både tunnel og utsikt ser korrekt ut.Var litt vanskelig å ta dette bildet siden vognen jeg satt i var på vei opp til fløyen(masse folk i vognen, samt mye bevegelse) Får prøve å ta et bedre bilde neste gang jeg tar en tur til fløyen Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 vanngutten har eg og tatt masse bilder av. likte at du satt fokus på vannet, og ikkje hode. veldig pent! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. april 2008 Rapporter Del Skrevet 13. april 2008 vanngutten har eg og tatt masse bilder av. likte at du satt fokus på vannet, og ikkje hode. veldig pent! Hvor er det den statuen er hen? Skal til Bergen i løpet av våren, så det greit å vite om motiver (andre enn fløyenbanen og akvariet mener jeg ) Tom Lenke til kommentar
Freddyper Skrevet 14. april 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Hvor er det den statuen er hen?Den er ved lille lungårdsvann. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Utenfor kunstforeningen, i en liten park. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå