/eRuS Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg har en HP multimedia laptop som er litt under 1 år gammel. For 2 dager siden sluttet internett plutselig å fungere. Dvs. jeg fikk ikke koblet til internett trådløst med laptopen, men internett funket ellers i huset. For de som kjenner hp-laptoper har flere av de en switch som styrer oppkobling av trådløst nettverk. Denne lyser blått når maskinen er tilkoblet og gult når den ikke er tilkoblet. På min maskin lyser den gult hele tiden og jeg har uten suksess prøvd å finne ut om det er noe galt med nettverksinnstillingene. Tidligere i dag snakket jeg med en kamerat som er elektriker og han mente, uten å ha sett problemet, at dette kunne være en fabrikkfeil. Han tipset meg videre om dette forumet og jeg håpet at noen her kunne komme med noen gode råd. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 I dette forumet er vi svært interessert i å få vite alt om maskinen som har problemer. Hva med modell, type operativsystem, er drivere og operativsystem oppdatert? Ved bruk av Windows - hvordan er det device manager? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvis det er snakk om dv6000 serien, så er det ett kjent problem at det trådløse nettverkskortet forsvinner fra device manager. Den har også endel andre kjente fabrikkfeil. Lenke til kommentar
odinflisa Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg har ikke hørt om noe sånn problem før, men har du prøvd og trykke Fn tasten og F2 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå