EinarEriksen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det kan se ut som Samsung har gjort to glipper med Samsung I780, som kan skape problemer for brukerne. Les mer Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Selvfølgelig, jeg som hadde håpet på den perfekte mobil for meg. Engelsk språk er for såvidt ikke noe problem, men reset funksjonen er det værre med Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Når det kommer til mangelen av hard reset, så tror jeg man kan redde seg fra de fleste problemer hvis man installerer programvare som gir mulighet for å starte i sikkerhetsmodus, som f.eks. SPB Pocket Pluss. Da vil man få opp et valg om å starte i sikkerhetsmodus hvis det er mindre enn et visst antall minutter siden man sist prøvde å starte telefonen. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Løsning ligger ute på XDA-developers. Google Samsung I780 Hard reset. Har det ikke her, men dere finner det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg