Nikolas (RacingRox) Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når bruker dere og sette ut båten og når vil dere si båtsesongen begynner? Lenke til kommentar
Pellex Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg pleier å sette ut båtene mine i starten av mai, hvis været er pent. Jeg ville si at sesongen starter for fullt i JUNI. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skal sette ut båten i morgen eller neste helg hvis det blir pent vær. Hvis det er pent vær i helgene, starter båtsessongen for meg så fort som mulig Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det avhenger i grunn litt, egentlig. Men i mine øyner starter det for min del å ta ut båten - ta seg noen turer i starten av Mai. (: Lenke til kommentar
Nikolas (RacingRox) Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Vurderer og sette ut båten i begynnelsen av neste uke eller neste helg:) Lurer på om det er litt tidlig men gler meg til og kjøre:D Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Tipper eg setter ut båten min i starten av mai, eller slutten av april kanskje. Spørst litt på vær og forhold, er ikkje vits å sette ut båten viss det bare er ruskevær. Men båtsesongen begynner vel for alvor i begynnelsen av/midt i juni? Lenke til kommentar
vannslangen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Båtsesongen varer hele året, min i alle fall Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 grunnet tre båt blir det litt seint og dårlig vær så har ikke begynt og pusse enda Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg satser på denne uka. Gjøre unna småpussen de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 når jeg blir frisk igjen. Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Båtsesongen starter så fort været er riktig Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Etter jeg leste denne tråden så dro jeg å henta båten Nå står den på tomta og jeg begynner poleringen og motorpussen akkurat nå Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Nå er båten ferdig Må ha ett lite prosjekt til neste høst/vår også Håper på fin sommer, isåfall blir denne sommeren sykt rå! Gleder meg som ett barn Kommer mest sannsynlig på sjø neste helg hvis det er vær til det Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 koblet til vannet og satte trykket på. Lot det renne litt før jeg vred om nøkkelen til motorn. Startet umiddelbart. Litt overraskende, men duverden for en herlig lyd Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg fikk montert forsterkeren i dag, duverden for en herlig lyd Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Typisk. Fikk smurt halve båten før jeg gikk fri for bunnsmøring. Og idag laver snøen ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå