voidDraw() Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hei HW til Fredrik.B er: Intel Core 2 Duo E6300@2,2GHZ MSI P965 Neo Ukjent merke, DDR2 PC 5300 Skjermkortet er fortsatt til test hos Komplett, men håper det løser seg. H-H Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kjempe fint det ordenet seg for deg . Det burde ikke være noen problem for meg heller, har alltid hatt bare positive erfaringer med komplett. Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Nytt kort et i hus og en ny retur er send etter kun timer Kortet mistet brått driverne etter ca 30 min test spilling og vil ikke loade windowns med noen driver inne.Masse bsoder og artifacter før jeg endelig fikk kasta ut den nvidia driten og lagt in mitt gamle traver av et x850pro kort. Så 8800gt her kommer jeg ! sender det in på angreretten, de kan finne ut av det de. Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 (endret) Uflaks, du bør sende en epost eller ti til [email protected], der du forklarer problemet ditt. Link gjerne til denne tråden. Du får ha lykke til Edit: Fikk du samme kort tilbake eller et nytt 9600GT? Endret 19. april 2008 av Pc Lynet Lenke til kommentar
Fredrik.B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg kjøpte meg et nytt overklokka Gainward 9600gt kort. Lenke til kommentar
hanbjo Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Sender mitt XFX 9600GT OC kort til testing hos Komplett.no i dag (Har fått samme problem som dere andre).. Er det stor sjangs for at jeg får sammen melding som PC Lynet.. At Komplett ikke klarte å se feilen på kortet, så de sender det tilbake med div. gebyrer ol? Håper ikke det.. Blir sur hvis jeg får kortet tilbake uten at de har fikksa det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå