Mujlza Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg skal nå kjøpe meg et minnekort for å bruke i mp3-spilleren, og jeg skal gjøre spørsmålet mitt kort; hvilket minnekort ville dere gått for av Kingston og Sandisk? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Sandisk har gode minnekort. De fleste som anbefaler minnekort til kamera anbefaler Sandisk Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Er Kingston kortet en del billigere, ville jeg valgt det til ikke-kritiske data. Om kortet krasjer, og musikken blir borte, har du det mest sannsynlig lagret på datamaskinen. Bilder du tar, som ikke er overført til datamaskinen, er imidlertid litt mer kritisk, så i slike tilfeller ville jeg anbefalt Sandisk, selv om det skulle være mye dyrere. Kingston er uansett ikke et dårlig merke. EDIT: Ser nå at Sandisk kortet faktisk er rimeligere, og da er det jo ikke noe å lure på. Da velger man selvsagt Sandisk uansett Om Kingston kortet er noe raskere (fant ikke noen spesifikasjoner på det), har ikke noe å si... du trenger ikke rå hastighet for å spille av MP3 filer uansett. Sandisk-kortet kommer også med kortleser, virker det som. Endret 13. april 2008 av Super8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå