B25S Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Noen som har en link til en fungerende driver til Canon EOS 350D til OS X Leopard? Jeg har ikke CD-en. Har sett Canon sine nettsteder, men det virker som om de kun har "update" verktøy til nedlastning. Endret 22. mai 2013 av B25S Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du trenger ikke driver, bare putt ledingen i kameraet og svar ja. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Du trenger ikke driver, bare putt ledingen i kameraet og svar ja. Det skjedde absolutt ingenting på min Macbook. Datamaskiner reagerer ikke en skit på når jeg plugger inn USB ledningen, og kameraet blir heller ikke oppdaget i iPhoto. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har du rett kom. instilling i kameraet. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 De to gangene jeg har prøvd å importere bilder fra 350D og 30D til en macbook har iPhoto kun klart å hente inn thumbnails av bildene og ikke-fungerende rawfiler. Etter å ha installert EOS Utility fra CD-en så har det fungert strålende. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Etter å ha installert EOS Utility fra CD-en så har det fungert strålende. Jeg har ikke CD-en. Du trenger ikke driver, bare putt ledingen i kameraet og svar ja. Tusen takk! Lenke til kommentar
VolcomStone Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har funne fram til rett plass på canon.no her. Erlend Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Etter å ha installert EOS Utility fra CD-en så har det fungert strålende. Jeg har ikke CD-en. Du trenger ikke driver, bare putt ledingen i kameraet og svar ja. Tusen takk! Mitt innlegg var ment som et svar til de som mente man ikke trenger noen drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå