thamule Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Som tittel seier har eg problem med at touchpaden og tastaturet ikkje fungerar. Koblar eg derimot til ekstern mus, fungerar den perfekt. Touchpaden og tastaturet fungerar og perfekt i sikkermodus(Sitt no i sikkermodus med nettverk og skriv) Kva kan problemet vere??? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Dette problemet har jeg faktisk vært borti før på en Acer maskin. Jeg husker også det artet seg slik at den genererte en del DPC aktivitet. Av en eller grunn fungerte det perfekt når man ikke hadde batteriet i maskinen...hvordan fungerer det når du tar ut batteriet? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 hvordan fungerer det når du tar ut batteriet? Perfekt!!!! WTF?! Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Vel det han gjorde var vertfall å få nytt batteri. Endret 23. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
War Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Jeg har samme problem på acer 3000. Tok ut batteriet og volla nå fungerer halvparten av tastene. Men yn.hj osv er daua :- S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå