JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hei. Jeg skal kanskje kjøpe en Western Digital My Book Premium Edition 500 GB fra en kompis (til vennepris, så klart) Harddisken har støtte for både Firewire og USB. Den har to Firewire porter og en USB2 port. Går det at jeg kobler den til min stasjonære pc (men firewire) og min bærbare pc (med USB) på samme tid? Går det å ha den koblet til tre maskiner? Endret 12. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Jester7 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det går ikke. Du må heller koble den til en PC og så dele den med de andre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hvorfor har den da 2x Firewire? Er de så dårlige at man skal ha en ekstra vis den ene går i stkker? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Du kan koble Firewire i serie,d.v.s at har du en firewire disk til så kobler du den i den andre disken og ikke i pcen som du må med USB. Endret 12. april 2008 av taz Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Ok. Takk for forklaringa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå