kloningen Skrevet 23. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2008 Hattrick (poster) ! Har bestilt 4 grønne mist vifter, en 10cm katode og en 30 cm (Grønne såklart) Har også bestilt viftestryring med 6 kanaler ( 3pins ) Jo jo jo, så har jeg bestilt Logitech G15, Razr Diamondback Earth Green, QCK+ Musematte og sist men ikke minst D-Link extreme trådløst nettverkskort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=340590 Lenke til kommentar
JohnnyRubber Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg så på handlevogna di, og det første som slo meg var; 2 forskjellige skjermkort? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jaa. Men blir ikke noe av det Gainward kortet fordet. (Grunnen til at jeg valgte det kortet var fordi det var billigere, har ikke noe å si sålenge begge er av samme kort.) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2008 NJÆÆÆÆÆÆ, liker fargevalget og designstilen dems. Lenke til kommentar
Ist3 Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Kabinettet ble nydelig etter lakkering! Lenke til kommentar
El Pistolero Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nydelig prosjekt! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. september 2008 Forfatter Del Skrevet 26. september 2008 Takk Takk Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Morn! Finfint prosjekt! Liker virkelig lakkinga og layouten din. Hva skjedde med hovedkortet ditt? Ser at du skriver at du venter på nytt. Hadde samme problemet selv, spenningsregulatoren på mitt XFX 780i som tok kvelden, luktet svidd transistor i hele leiligheten, men komplett er fine på RMA og kundebehandling. Takk forresten - jeg har fått noen idèer om hva jeg skal gjøre med mitt Antec 1200 når jeg har lest igjennom prosjekttråden din! Har omtrent det samme oppsettet som du har. Cheers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå