kloningen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Ohkey, kontaktet Evga ang. sponsing nå : D Håpe på det beste! Oi, folk ser virkelig til å være positiv til dette, over hundre visninger av Worklog'en og over 100 visninger i kommentartråden. Ikke dårlig. Håper jeg får kjøpt kabinett til uken, har lyst å starte snarest mulig : D EDIT: Har noen peiling på hvor jeg får kjøpt grønn lakk (ikke metallic) Matt, heter det ikke det? ? Endret 13. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 (endret) JAA! Kabinettet bestilles etterpå : D Blir litt jobbing til uken, da : D *Må huske å ta bilder* Om du har noen ideèr til noe mer som kan moddes her, fyr løs : D Endret 13. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Der var kabinettet i hus ja Det er kanskje lurt å gjøre ferdig kutting før du lakker? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Blir litt vanskelig, i og med at jeg må ha hovedkortet + PSU først, så det ikke blir no feil beregninger osv. Endret 16. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kjempeartig prosjekt å følge med på! jeg skal selv lakke "rammen" i kabinettprosjektet mitt i en annen farge. har begynt med svart, men får lyst til å velge blå eller noe nå.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 kjempeartig prosjekt å følge med på! jeg skal selv lakke "rammen" i kabinettprosjektet mitt i en annen farge. har begynt med svart, men får lyst til å velge blå eller noe nå.. aww, shit crap ass... Konfirmasjons leir på Mesnalia hele helgen! Gad..! Heldigvis er kabinettet ferdig lakkert når jeg er hjemme : D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. april 2008 Forfatter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Right, er hjemme nå. Poster bilder i workloggen når hele er ferdig lakket. EDIT: Hmm, går tregt for seg for tiden, beklager det. (Driver med elevbedrift hele uken, får se hva jeg får til.) Endret 21. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Western Digital sine nye "GP / GreenPower" disker må jo passe perfekt til dette systemet! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Link ? Hmm, googlet det.. Er ikke "Grønn, den" er "miljøvennlig" .. Endret 22. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 500GB 750GB 1TB Litt om Western Digital GreenPower: Link Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 (endret) 5400RPM ...Tregt 0_0 Endret 22. april 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
fflex Skrevet 27. april 2008 Del Skrevet 27. april 2008 Det her tror jeg blir kjempebra Thomas, keep it up!! Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Mmmm, Denne lakkingen... går meget sakte -_- Er ikke jeg som lakker den, personen som gjør det...er litt giddalaus. Men men, det jeg egentlig kom hit for å skrive var: 1 uke og 6 dager til konfirmajon! Noe som også vil si: Hardware! Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Herlig Thomas! Har fulgt med på dette! Sykt inspirerende.. Men en ting, hvorfor lakka du ikke selv? Skal snart komfe meg eg og Men da blir det hardware som bare F! ;D Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 Lakker ikke selv fordi jeg er meget "ukyndig" på dette området Bedre å la en som vet hva han gjør gjøre det , så det ikke blir noen stygge flekker osv. Lenke til kommentar
KnowN Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Okey, skjønner! Jaja, skulle gjerne sett litt bilder nå, skal kjøpe Meg Antec 900 selv, hvordan er det synest du? Btw, vi er like gamle Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 ^^ Kabinettet er veldig pent, får ikke sagt noe mer om den ennå, har ikke fått kjøpt delene ennå. Si ha du vil ha bilder av så kan jeg poste litt XD Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 3. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2008 Håhå er litt pissd på meg selv nå. Tok turen ut i garasjen og prøvde å lakke en harddisk brønn på nytt, det ble satans stygt i forhold til det det allerede var. -_- Er vel bare å pusse ned med sandpapir igjen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå