Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Command and Conquer: Tiberium Wars... Også kommer World in Conflict ut etterhvert Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Kommer World in Conflict Til Xbox360. :O :D Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jepp Gamer.no Og det skal kjøpes Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Holey Shiiiiit.. GLEDER MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!!!!!!!! Hehe.. Men noen forslag til et annet spill? Ikke startegi.. hmm.. Action.. Et ellr annet med Krig. xD Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Du sa jo at du skulle kjøpe Rainbow six vegas 2. Da har du ett. Også kjøper du WiC når det kommer, da har du to. Hvis du absolutt skal kjøpe to nå, kanskje Mass Effect? det er litt RPG, da, samtidig som det er action. Eller Crackdown, det skal visst være tøft(har ikke spilt det) Begge de har forresten 18-årsgrense. Og det var ikke så populært hos far? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Langt i fra populært hos faren min.. xD WiC kjøper jeg uannsett når det kommer ut.. Men nå tar jeg Natta.. Skal legge meg å se på King Kong.. ^^ Lenke til kommentar
Porty Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Lord of the Rings og Command and Conquer skal være gode stragispill. Lord of the Rings er i alle fall gøy på PC, men vet ikke hvordan det er på 360.. tipper det er litt knotete å styre alle folkene med kontrollen, men skal ikke si noen sikker siden jeg aldri har prøvd Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 GTA for 14-åringer: Bully: Scholarship Edtition. Et ps2 spill som har blitt gjort om til Wii og 360. Er mye som GTA bare at man er elev på en skole. Man bruker for eksempel sprettert og stinkbomber istedenfor pistol og håndgranat. Ganske underholdende selv om det ikke er verdens beste grafikk. Litt klønete kamera, men det er ikke et fullt priset spill, og med tanke på at det er ganske stort og mye å gjøre anbefaler jeg det Lenke til kommentar
BigRazer Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Vent til GTA IV kommer, så kjøper du deg Call Of Duty 4: ) Edit: Oi, så ikke at faren din ikke likte 18 år's spill. Hmm, Vist du liker skateboard, er skate ganske bra. Endret 14. april 2008 av BigRazer Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Aldersgrensene på spill er vel berre veiledende. Ingen kan nekte deg å kjøpe spillet i butikk. Så vent på GTAIV, kjem så til å vere verdt det. Ellers så er Forza 2 et veldig godt alternativ medan du ventar. Butikken kan da fint nekte han å kjøpe spillet. Lurer på om de vil være meget nøye på 18års grensen denne gangen, siden GTA er et meget profilert spill i slike sammenhenger(aldersgrense på spill). Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg er 12. Og har spilt GTA og Doom så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Så er jo du tøff og da, Wolfenstein Lenke til kommentar
Kühlschrank Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ja. Men mente egentlig det at det var snakk om at han ikke kunne kjøpe det i butikken også kjøpte jeg GTA Sand Andres på spaceworld, men de så rart på meg. Mente ikke å si jeg er tøff, men hvis du er noe bedre hvorfor si noe som det? Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Nå var jeg å kjøpte 2 spill i dag.. ACTION : Rainbow Six Vegas 2 - Kjøpt ACTION , FLYVING : Ace Combat 6 : Fires of Liberation - Kjøpt Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 (endret) Kan anbefale GTA IV og Bioshock. GTA er jo rett rundt hjørnet nå og Bioshock likte jeg veldig godt. Edit: Godt valgt, TehJøran Endret 14. april 2008 av Kaufman Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Takk Takk .. Har sitter å spillt Rainbow Six med en venn.. Ganske morsomt med T-H(Terrorist Hunt) Ace of Combat har jeg prøvd bare på singelplayer.. Ganske bra.. Men kan bli kjedelig til slutt fordi det tar timer å ta ned fienden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå