Gå til innhold

Hvilket 2 spill burde jeg kjøpe?


Tehjoran

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du sa jo at du skulle kjøpe Rainbow six vegas 2. Da har du ett. Også kjøper du WiC når det kommer, da har du to. Hvis du absolutt skal kjøpe to nå, kanskje Mass Effect? det er litt RPG, da, samtidig som det er action. Eller Crackdown, det skal visst være tøft(har ikke spilt det)

 

Begge de har forresten 18-årsgrense. Og det var ikke så populært hos far?

Lenke til kommentar
Lord of the Rings og Command and Conquer skal være gode stragispill.

 

Lord of the Rings er i alle fall gøy på PC, men vet ikke hvordan det er på 360.. tipper det er litt knotete å styre alle folkene med kontrollen, men skal ikke si noen sikker siden jeg aldri har prøvd :p

Lenke til kommentar

GTA for 14-åringer:

 

Bully: Scholarship Edtition.

Et ps2 spill som har blitt gjort om til Wii og 360. Er mye som GTA bare at man er elev på en skole. Man bruker for eksempel sprettert og stinkbomber istedenfor pistol og håndgranat. Ganske underholdende selv om det ikke er verdens beste grafikk. Litt klønete kamera, men det er ikke et fullt priset spill, og med tanke på at det er ganske stort og mye å gjøre anbefaler jeg det :)

Lenke til kommentar
Aldersgrensene på spill er vel berre veiledende. Ingen kan nekte deg å kjøpe spillet i butikk. Så vent på GTAIV, kjem så til å vere verdt det. Ellers så er Forza 2 et veldig godt alternativ medan du ventar.

 

Butikken kan da fint nekte han å kjøpe spillet. Lurer på om de vil være meget nøye på 18års grensen denne gangen, siden GTA er et meget profilert spill i slike sammenhenger(aldersgrense på spill).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...