Gå til innhold

trenger et musikk programm

nelija

Anbefalte innlegg

hei.

vi har en proskjekt om å lage en musikk om noe vi liker. lurte på om det finnes noe program der du kan til og med skifte teksten til den som synger. som for eksempel bytte ord. håper klarte å forklare.

jeg har null peiling på musikk programmer. trenger litt hjelp med problemet mitt.

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
hei.

vi har en proskjekt om å lage en musikk om noe vi liker. lurte på om det finnes noe program der du kan til og med skifte teksten til den som synger. som for eksempel bytte ord. håper klarte å forklare.

jeg har null peiling på musikk programmer. trenger litt hjelp med problemet mitt.

:(

Audacity er OK, finner veiledende videoer på youtube.... gratis nedlasting, lovlig ^^

Derimot kan en ikke endre ordene folk synger..... men dere kan spille inn der selv?? Lykke til med synginga ;)

Martin

Endret av Martinez92
Lenke til kommentar

Det du ser ettter, finnes ikke (etter det jeg vet ihvertfall :hmm: )

Er du ute etter en slags Karaoke-løsning??

Uansett: Det kommer et program til høsten hvor man kan endre akkordene som er spilt på en sang. Programmet er tysk, og jeg husker ikke hva det heter :dontgetit:

Det er helt genialt, og jeg tror at man kunne skifte notene på så-å-si alle instrument i en sang.

Om noen vet hva jeg prater om, så si ifra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...