nelija Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hei. vi har en proskjekt om å lage en musikk om noe vi liker. lurte på om det finnes noe program der du kan til og med skifte teksten til den som synger. som for eksempel bytte ord. håper klarte å forklare. jeg har null peiling på musikk programmer. trenger litt hjelp med problemet mitt. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er umulig. Helt umulig Lykke til Lenke til kommentar
Martinez92 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) hei. vi har en proskjekt om å lage en musikk om noe vi liker. lurte på om det finnes noe program der du kan til og med skifte teksten til den som synger. som for eksempel bytte ord. håper klarte å forklare. jeg har null peiling på musikk programmer. trenger litt hjelp med problemet mitt. Audacity er OK, finner veiledende videoer på youtube.... gratis nedlasting, lovlig ^^ Derimot kan en ikke endre ordene folk synger..... men dere kan spille inn der selv?? Lykke til med synginga Martin Endret 30. april 2008 av Martinez92 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Det du ser ettter, finnes ikke (etter det jeg vet ihvertfall ) Er du ute etter en slags Karaoke-løsning?? Uansett: Det kommer et program til høsten hvor man kan endre akkordene som er spilt på en sang. Programmet er tysk, og jeg husker ikke hva det heter Det er helt genialt, og jeg tror at man kunne skifte notene på så-å-si alle instrument i en sang. Om noen vet hva jeg prater om, så si ifra! Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Melodyne var det ja! Takker og bukker Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Melodyne fra Celemony Dette programmet vil naturligvis ha sine begrensninger. Det vil i hovedsak kun fungere optimalt når bare et instrument spiller. Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Melodyne fra Celemony Dette programmet vil naturligvis ha sine begrensninger. Det vil i hovedsak kun fungere optimalt når bare et instrument spiller. Men det ser ut til å funke fett, trenger ikke lenger spille på nytt hvis man treffer feil note Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå