Gjest Sjenert Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Heisann! Jeg er en utrolig sjenert person, og har veldig problemer med å bli kjent med folk. Og tingen er nå, jeg har fått øye på en jente som jeg liker veldig godt fysisk, som jeg gjerne skulle ha blitt kjent med. Alle jeg har vært med før har jeg på en måte "måtte" bli kjent med, bortsatt fra en gang hvor jeg var heldig og bestevenninna hennes var en bekjent. Jenta jeg har fått sansen for går i klassen under meg på samme linje, og gjort det i over 6 måneder nå, og jeg har ALDRI snakket et ord med henne. Og jeg er egentlig alt for sjenert og uopfinnsom til å finne en måte å bli kjent med henne på. Når jeg går forbi henne i gangene pleier jeg å smile litt til henne, og hun smiler også litt tilbake. Okey, dette høres teit ut, men JA jeg er så sjenert. Jeg fant ut at det var på tide å gjøre NOE. I allefall et eller anna. Skikkelig teit, men det jeg gjorde var å sende henne en blomst på facebook. Husk det at jeg har aldri snakket med henne før. Jeg hadde egentlig ikke ventet å få noe svar på det, men med en gang hun logget seg på svarte hun med å kommentere et bilde av meg med et smilefjes. Var dette bare for å være høflig? Jeg tenker jo det at det betyr hun er åpen for å bli bedre kjent og sånn, kanskje jeg tar feil, men uansett. Hva skal en så utrolig sjenert fyr som meg gjøre? Hvordan kommer jeg i kontakt med henne? Takk! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Få tak i MSN-adressa hennar. Då er du allereie komen eit langt steg i riktig retning! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Få tak i MSN-adressa hennar. Då er du allereie komen eit langt steg i riktig retning! Burde kanskje ha snakket med henne i virkeligheten først. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Burde kanskje ha snakket med henne i virkeligheten først. Han er sjenert, og då er msn ein god måte å kome i kontakt på. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hehe, du er jo i gang. Å sende en rose til henne var nok noe hun satte stor pris på. Tror du sjarmerte henne der. Si hei når du treffer i gangen, du trenger ikke starte en samtale første gangen, se ut som at du har det litt travelt men smil og si hei i alle fall. Da har du kommet litt lengre i alle fall. Ellers enig, send en melding til innboksen på facebook om hun har msn. Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Burde kanskje ha snakket med henne i virkeligheten først. Han er sjenert, og då er msn ein god måte å kome i kontakt på. Ja, men han burde kanskje ha sagt hei (som cFc sier) først i det minste, ellers blir han liksom bare (snakker av erfaring) "en eller annen" fra skolen som la henne til på msn Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Drit i facebook og msn. Bli kjent med henne på skolen. At du bare tør å ta kontakt via nettet skriker "DÅRLIG selvtillit"! Jepp, I feel you, man. Jeg vet det ikke føles så komfortabelt å steppe opp til den heite jenta mens alle ser på og bare venter på at du skal drite deg ut. I feel you. Men vet du hva? Alle andre bryr seg ikke. Ikke lag en stor deal ut av dette. Ikke driv å overanalyser hva hun mente med ditten og datten. Chill og ha det gøy. Girls just wanna have fun. Kommentaren du fikk tilbake var bare for å være høflig. Hun kjenner deg ikke, hun vet ikke hvorfor hun skal være interessert i deg. Lenke til kommentar
Gjest Sjenertt Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Fint svar Rajin. Jeg tror jeg skal prate med henne når hun står å venter på bussen, jeg ser henne stå alene i ca 2 minutter da en gang i ny og ne. Jeg velger å tro at bildekommentaren ikke BARE var for å være høflig, men må anta at det var en del av det også. Neste problem; HVA skal jeg si? For å unngå å stå der som en komplett idiot som sier hei og så bare står å stierrer i lufta? Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Faktisk er det bedre å snakke med henne når hun er med venninnene sine. Få "gjengen" hennes til å like deg. Det vil jobbe for deg. Når du snakker med henne, se henne inn i øynene, vær avslappet og bare behandl henne som en lillesøster eller en venninne. Hvis du går rundt og tenker på henne hele tiden, hva du skal si, hvordan du skal oppføre deg, blir du bare nervøs når du er med henne og alt blir stivt og kunstig. Stor turnoff! Ikke vis for mye interesse. Mennesker er ganske enkle på det punktet. Vi vil ha det vi ikke kan få Ja, og berøring. Berøring er det som redder deg selv om du er en nice guy. Sørg for at det blir naturlig for henne at du tar på henne. Børste vekk "rusk" på skulderen, high five! osv. osv. For å sparke deg i gang så elsker jenter cold reads. Hvorfor tror du det er så mange "hvilken personlighet har du?"-tester? Chicks elsker å finne ut ting om seg selv. Så, just give it to them Lenke til kommentar
Gjest -Ssjenert- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Er det en ting jeg vet jeg aldri kommer til å klare er det å snakke med henne når hun er med andre, og jeg aner fortsatt ikke hva jeg eventuelt skulle ha sagt til henne, jeg er ikke så utrolig flink i å prate. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Bare en ting du kan gjøre. Bli bedre til det. Skaff deg Foundations fra Real social Dynamics og sett av de neste tre månedene til å bli flink i sosiale situasjoner. Have fun! Lenke til kommentar
marlboro! Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Kan du ikke bare si "hei" eller noe i første omgang? For eksempel på busstoppet. Hvis du går dit rett før bussen kommer trenger du jo ikke stå der i evigheter heller (og ikke vite hva du skal snakke om). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå