mariux Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Heihei, har en 40gb WestenDigital (eldre modell) som hele tiden har vært litt sarva. Det forefår slik at ofte når jeg skal lese/skrive til disken så lager den en lyd (som og den jobber som en galing) og hele systemet henger seg mens den gjør det (2->3 sek). Dette problemet kommer igjen og igjen etter jeg formaterer osv. (ikke med en gang, men etterhvert liksom) Det skyldes sikkert "Bad sectors" eller.no Noen som har noen forslag <der hang den seg i en 4 sek ja> til hva jeg kan gjøre? Er det bare å dumpe den? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Er det under 3 år sidne du kjøpte den (eller er det 5 år på de) kan du vel sende den inn og klage på den. Få en ny en tilbake Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Kjøp ny. http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&Av...CatID=9&GrpID=1 Lenke til kommentar
mariux Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Hvorfor skal jeg kjøpe ny når jeg kan få en ny en gratis? Lenke til kommentar
mariux Skrevet 2. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2003 Eller: Hvorfor kjøpe en ny en når jeg kan kjøpe en ny en OG få en ny en:-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå