numbnut Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hallois.. kjøpte en Nuvi250 for litt siden. Jeg bor på Kløfta og GPSn mener jeg må kjøre via Hadeland (Grua) for å komme til Oslo. Det letteste er definitivt å bare kjøre E6 i 3 mil og ikke 14 mil.... Når jeg var hjemme, i Trondheim, forrige helg påsto den dumme platboksen det var kjappere å kjøre 12 mil ekstra gjennom sverige enn straka vegen hjem.. Noen som har vært med på nor lignende? løsninger? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nå kjenner ikke jeg 250, men det er ofte greit å stille den inn på bil/motorsykkel som framkomstmiddel (Og ikke fotgjenger), slå på waas/egnos og stille den inn på å velge raskeste tid, samt se igjennom innstilte unngåelser. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Sjekk hva innstillingene er satt til, som nevnt over.. Har også en Nuvi 250W, fikk noen rare forslag til kjørerute i Valdres på jomfruturen i helga - ellers har den virka bra.. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Som oftes er slike tilfeller gal innstilling av GPS'en. F.eks. unngå bompengeveier osv. Så jeg anbefaler at du setter deg inn i alle menyene og valgene for navigeringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå