Gå til innhold

Har lyst på ny mobil, helst Sony Ericsson

Anbefalte innlegg

Jeg har då altså lyst på ny mobil, jeg har tidligere nesten bare hatt walkman fordi jeg liker designet på de, og seff pga. walkmanen.

Men nå har jeg fått meg iPod, så trenger ikke en som er spesiallagd for å spille musikk, det eneste jeg trenger er :

* En mobil som ser veldig bra

* Bra kamera

* Bra batteri

Det er vel det viktigste.

Jeg ser for det meste på designet når jeg velger mobil, tidligere har jeg hatt W600i og W880i.

Har sett litt på W960i, likte veldig godt menysystemet på den, men den var litt stor :p

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både K810i, K850i og muligens W890i kan jo være noe for deg. Det kommer litt an på hva du legger i begrepene "bra kamera" og "bra batteri". Når det gjelder om en telefon ser bra ut eller ikke, vet jeg ikke hva du liker best - men alle disse tre telefonene er kurrante utseendemessig. Har en W890i i hånda nå, og liker den veldig godt ;)

Lykke til,

mvh Pål

Lenke til kommentar

..juli, august, mest sannsynlig? Noen fabler om mai. Angivelig pålitelige insidere mener slutten av juni/juli.

Men SE har det med å sabotere det for seg selv, med å enten hype for mye og så misse datoene. Eller å hype for lite, og miste all oppmerksomhet når dingsen faktisk kommer på markedet. Så hvem vet hvordan de går i baret denne gangen. P1i ble sluppet i sommerferien, for eksempel. Skikkelig lurt. Men det er ihvertfall åpenbart at hvis resten av problemene med UIQv3.0 implementasjonen deres skal fikses - før slippet.. - så blir det nok ikke mai.

Lenke til kommentar

Ja. Har veldig lyst på w960i.

Har ødelagt w880i, så hadde eg sånn tabbeforsikring, så eg få ny. Den er inne no, de skulle bare sjekke om de kunne fikse den.

Noen som vet om det går an å legge til for eksempel 1.000 kr, så får eg en bedre mobil?

De tjener jo bare på det, de må jo være interessert i å selge?

Endret av Stian-xD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...