rvenes Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Kordan kan eg få ned akselerasjonen på musa i winxp. Merke dette spessielt i spel som CS og Action Quake2. Noken idear? Det er ikkje den vanlige "motion" som eg finner i kontrollpanelet. Eg har Microsoft Explorer Optical mus (den grå padda) _________________ Mvh. Cornel AMD Athlon XP 1700+ 512 Mb Apacer RAM Asus GeForce 3 Pure Asus A7N266-E 2x60GB IBM 60GXP nForce APU Sound Microsoft Explorer Optical mouse Ericsson T65 Cosmic Blue [ Denne Melding var redigert av: Cornel på 2002-01-10 19:33 ] Lenke til kommentar
aamis Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 hehe.. i cs, trykker du på | (venstre for 1 ), og skriver s2nsitivity X ( x = desto høyere tall, jo raksere er musa). Det samme med Aq2. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 jamen går det ikkje og få den ned ellers? blir jo mongo i andre spel om eg ikkje kan gjera det med! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Du må ha en veldig merklig mus hvis sensitivityen og aksellerasjonen til musen i kontrollpanelet ikke er god nok til å stille sensitivityen og aksellerasjonen til musen din... :smile: mener du at det ikke skjer noe når du stiller på det, eller er det ikke godt nok det som skjer? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Eh... det er ingen instilling for akselerasjon i kontrollpanelet for musa! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Enhance pointer precision... Hvis du installerer driveren til musen kan du sikkert stille på litt flere ting. (hvertfall med Logitech mouseware) Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Hau, hadde samme problemet selv (Logitech trådløs)Skift drivere til Microsoft cordless eller standard Logitech cordless Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2002 Eg trenger jo mousewaren fra microsoft. Versjon 4.0 Og der kan man ikkje stille akselerasjonen. og ein ting til man kan ikkje binde til tast f4 og f8 lenger... bare f5 og f1... eg har binda den tasten i mange spel... Lenke til kommentar
Napoleon Skrevet 14. april 2002 Del Skrevet 14. april 2002 Jeg gidder ikke spille CS, på grunn av ÉN liten ting: museaksellerasjon! Noen som vet hvordan man fjerner denne i CS? Det samme problemet i AQ2... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå