Ksungam Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 NB! Dette dreier seg ikke om noe ulovlig. Jeg har to .image/ISO filer, som jeg gjerne skulle hatt brennt ut på to cd-er, slik at de vil fungere som helt vanlige cd-er. Noen som kan forklare meg hvordan? Lenke til kommentar
nerland Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei Brenn dem ut som du ville gjort med en hvilken som helst annen fil. I brenneprogrammet har du et valg audio cd eller data cd. Velg data cd og legg til ISO filen. Da vil ikke brenneprogrammet åpne iso filen og brenne innholdet til cden. God helg /s Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Jeg gjorde slik, men da ble isofilen bare lagt direkte på cd-en, og det var jo ikke det jeg egentlig ville. Jeg vil at den skulle bli på cd-en sånn som den blir når man mounter den med Daemon Tools. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Når jeg prøver lykken i google så får jeg opp denne siden. En annen mulighet er å bruke infrarecorder, enkelt og lettfattelig program som gjør det det skal. Lenke til kommentar
nerland Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Jeg gjorde slik, men da ble isofilen bare lagt direkte på cd-en, og det var jo ikke det jeg egentlig ville. Jeg vil at den skulle bli på cd-en sånn som den blir når man mounter den med Daemon Tools. ok...sorry da missforsto jeg litt...I brennprogrammet ditt har du garantert et valg hvor du kan velge å brenne imaget til cd/dvd. Da åpner brenneprogrammet imaget og brenne det som en vanlig CD. Jeg bruker NERO selv og det funker veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå