ronron25 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg kjøper en vare i utlandet som jeg betaler alle nødvendige tollavgifter for. Etter 3 mnd må varen sendes tilbake for reperasjon. Er det da riktig at man skal betale de samme tollavgiftene på nytt for den samme varen? Jeg overhørte en på posten som gjorde det, og det høres ikke riktig ut. Noen som vet? Lenke til kommentar
Data-Geir Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg kjøper en vare i utlandet som jeg betaler alle nødvendige tollavgifter for. Etter 3 mnd må varen sendes tilbake for reperasjon. Er det da riktig at man skal betale de samme tollavgiftene på nytt for den samme varen? Jeg overhørte en på posten som gjorde det, og det høres ikke riktig ut. Noen som vet? LINK Om du skal betale for reparasjonen: toll av reparasjonskostnaden Om du ikke skal betale (garantirep): ikke toll Ta kontakt med Tollvesenet før sending. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Jeg kjøper en vare i utlandet som jeg betaler alle nødvendige tollavgifter for. Etter 3 mnd må varen sendes tilbake for reperasjon. Er det da riktig at man skal betale de samme tollavgiftene på nytt for den samme varen? Jeg overhørte en på posten som gjorde det, og det høres ikke riktig ut. Noen som vet? LINK Om du skal betale for reparasjonen: toll av reparasjonskostnaden Om du ikke skal betale (garantirep): ikke toll Ta kontakt med Tollvesenet før sending. Takk for svar. Det høres litt rart ut at man skal måtte betale toll på nytt for samme vare. Jeg regner med at personen jeg overhørte ikke hadde satt seg godt nok inn i tollreglene. Endret 12. april 2008 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå