Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er Coca Cola Zero skadelig for kroppen?

JFM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget var at du ikkje vil merke syreskader over natta. Tennene skal ein forhåpentlegvis ha bortimot heile livet. At dei er heile når ein er ungdom er ingen garanti for at dei vil halde stand til du blir 80.

Når jeg er 80 år bor jeg på gamlehjem og blir fôret med grøt og annen flytende dritt, så det går bra.

Endret av Psykopatisk
Lenke til kommentar

Eg vil gjerne nyte biff så lenge eg kan. Av alle skader brus og syrlige drikker kan påføre kroppen er tennene dei eg tenker mest på.

Brus er ein vanesak det ikkje burde være noko problem å slutte med. Trapp ned litt om litt før du til slutt kun eventuelt drikk i helgene.

Lenke til kommentar

Eg vil gjerne nyte biff så lenge eg kan. Av alle skader brus og syrlige drikker kan påføre kroppen er tennene dei eg tenker mest på.

Brus er ein vanesak det ikkje burde være noko problem å slutte med. Trapp ned litt om litt før du til slutt kun eventuelt drikk i helgene.

Takk for tipset, det var omtenksomt av deg.

Lenke til kommentar

[...], og det er ting som tyder på at kunstig søtningsstoff har innvirkning på blodsukkeret og fører til søtsug.

Rofl! Innvirkning på blodsukkeret, den var god! Cola Zero som har 0 kalorier og 0 karbohydrater skal liksom gi meg økt blodsukker? laugh.gif

Fører til søtsug hos mange ja, men det er ikke pga. blodsukkeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...