Schjellin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) At det daylies, dailyes, daylys, dayli's, daily's er feil, mens dailies er riktig. Haha, det er i alle fall ikke dailies. Det er dailys. Endret 25. april 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 At det daylies, dailyes, daylys, dayli's, daily's er feil, mens dailies er riktig. Haha, det er i alle fall ikke dailies. Det er dailys. You better be trollin'. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) At det daylies, dailyes, daylys, dayli's, daily's er feil, mens dailies er riktig. Haha, det er i alle fall ikke dailies. Det er dailys. You better be trollin'. Kødder du med meg? Edit: Seriøst jeg skal høre med engelsk læreren min, når jeg kommer meg på skolen igjen.. Endret 25. april 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Daily quests (popularly nicknamed dailies) are repeatable quests first introduced in patch 2.1. WoWWiki Repetitive heroic dailies WoW Insider Barneskoleengelsken vår forteller oss at vi må bytte "y" til "ies" i flertall. Daily Dailies Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Daily quests (popularly nicknamed dailies) are repeatable quests first introduced in patch 2.1. WoWWiki Repetitive heroic dailies WoW Insider Barneskoleengelsken vår forteller oss at vi må bytte "y" til "ies" i flertall. Daily Dailies Ah ok, gutter det er dailies. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Såvidt jeg veit så er det vel kun -ies ending om det er konsontant før y'en, og ikke om det er vokal. (da legger man bare på y) (Eksempler: boys, valleys, trays, monkeys osv.) I ''daily'' sitt tilfelle, så er det en l før y og alle vet (burde vite) at l er en konsontant. Derfor dailies. Correct me if I am wrong. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 PSV: Du har helt rett, jeg har forøvrig forklart det tidligere. http://dictionary.reference.com/browse/dailies Lenke til kommentar
Citus Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Well da har jeg lært no nytt i dag men jeg fortsetter å si det siden alle skjønner hva jeg mener har blitt vant til det Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 27. april 2008 Forfatter Del Skrevet 27. april 2008 Sorry. Hadde en periode der jeg sa dailys. Men nå er det Daylies vell... ja dette er løst. Glemt og si det Lenke til kommentar
PSV Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Sorry. Hadde en periode der jeg sa dailys. Men nå er det Daylies vell... ja dette er løst. Glemt og si det Virker ikke som om du har lest noe av det vi har skrevet Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 29. april 2008 Forfatter Del Skrevet 29. april 2008 Lol, jeg leste bare litt xP gadd ikke mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå