Gå til innhold

Syk lagg ved nye daylies.

Anbefalte innlegg

I dag når jeg skulle gjøre de dagelige dayliene mine. Så dro jeg til Sunwell Island for og gjøre dem først. Men nå rjeg kom merket jeg en syk lagg, og fps'en min sank fra 12 - 2.

Dette gjorde det umulig og gjøre bombe dayliesene... Noen som vet råd?

Skal nå kanskje kjøpe meg ny PC snart. Kjører laveste video stats btw.

Endret av Adrian2211
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

personlig får jeg nærmest anfall under 30FPS, ligger til vanlig på 80-120, men 60 funker fett også...

Er jo litt avhengig av om jeg bare spiller eller bruker PCen til andre gjøremål samtidig også....

Blir jeg missfornøyd er det nok relogging som står for tur, og funker ikke det, er det restart:P

Og ett par ganger i året prøver jeg å formatere...

windass er ikke laget for å holde ut lenge liksom....

Det blir tregere og tregere....

Lenke til kommentar
Foreslår at du fjerner den andre posten da den er helt lik ;)

Men til saken, kan være skjermkortet ditt som synger på siste verset, mitt fikk masse striper i hytt og gevær når mitt sang på siste verset så kan være samme visa ;)

Tror faktisk det er samme tilfellet med meg. Jeg kan sitte å spille, så plutselig låser alt seg så begynner skjermen å blinke svart og grått, eller bare at når jeg går ut av WoW for å skjekke msn f.eks, så blir alt i laveste oppløsning inkludert dårligste utvalg av farger. Så jeg restarter PC-en min minst fem ganger om dagen.

*snøft*

Lenke til kommentar
Da får jeg tro hva jeg vil mm? alle sier Dailys eller daily's :) akke egentlig til bry når man skjønner hva det dreier seg om :D

Men ...

Det er feil.

Om du sier "I'm doing Daily's", mangler du et ord, og sier at det er en person som heter "Daily".

"I'm doing Daily's quests."

Det BØR være barneskolepensum.

Om du tviler på det vi sier, foreslår jeg at du kaller dem "daily quests".

Dagens leksjon i grammatikk. :p

Hmm jeg tror det er Dailys ikke dailis :) men yea bedre det en Daylies ;p

Det er ingen som har påstått at det heter "dailis" heller. ^^

Endret av Knofle
Lenke til kommentar

Jeg har da aldri sagt noe annet heller.

"I'm doing Daily's quests." var et eksempel på å vise hvordan setningen hadde sett ut om det var en person der som het "Daily", og du gjorde questene hans.

On topic: Jeg fikk en syk lagg her om dagen når jeg raida. Vi snakker under 1fps, men det hjalp helt når jeg resatte klienten. Du har prøvd det, regner jeg med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...