Gå til innhold

Ny mobil til Gutt på 15 år?


Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobil, jeg vil ha følgende krav::

 

*Bra kamera/videokamera

*Blåtann

*Mp3

*HELST nokia, har hall sony eriksson, det var et reint HELVE*E

*skjerm helst med 16000000 farger

*Kalender

*3G

*Innebygget GODE høytalere

*usb-inngang

*minnekort

*UTEN ABBONEMANG

 

Gidder noen å finne ut hvilken mobil jeg vil ha?

Endret av d0ffen_k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

d0ffen_k: Jeg ser at du vil ha en skjerm med mange millioner farger. Husk at oppløsning og størrelse på skjermen er langt mer avgjørende enn antall farger som står i spesifikasjonene. Bare et tips ;)

 

Som Tinki Winki, anbefaler jeg Nokias nye XpressMusic-telefoner (i alle fall 5310 og 5610) eller N-serien. Hva mener du med USB-inngang? At det følger med USB-kabel til PC, eller at telefonen har utgang for mini/micro-USB?

 

mvh Pål

Lenke til kommentar

Lillesøsteren min har 5700, som hun kjøpte etter råd fra meg. Den gir _meget_ mye for pengene, og er billig. Likevel har den et dårlig kamera, som gir helt feil farger, dårlig video, og den støtter bare minnekort opp til 2GB. Den har heller ikke funksjoner som stoppeklokke og nedtelling, men dette kan du innstallere som egne programmer, da den er en smarttelefon.

 

Vil anbefale deg å lese testen av mobilen her på Amobil, og kanskje gå inn på www.fony.sk/photos/nokia og se på bilder :)

 

Hvis du ikke vil bruke mer enn 1500 kroner, er dette den telefonen som gir absolutt mest for pengene, mener nå i alle fall jeg. håper du blir fornøyd! :)

Lenke til kommentar
Vil anbefale Nokia N82. Den er litt over budsjettet ditt men jeg skal love deg at den er verd det. Har alt mulig av teknologi, blant annet det nest beste mobilkameraet. Man får også med USB kabel og 2 GB minnekort. Minnekort kan man oppgradere senere til opptil 8 GB (koster ca 500 kroner).

 

Og hvem har det beste ? :dribble:

 

-

:fun:

Flere gode forslag her, slenger ut et til: Hva med Nokia N81

Ikke hørt så mye om denne egentlig, jeg værtfall, hva syntes dere andre forslagere om den.

:xmas:

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Vil anbefale Nokia N82. Den er litt over budsjettet ditt men jeg skal love deg at den er verd det. Har alt mulig av teknologi, blant annet det nest beste mobilkameraet. Man får også med USB kabel og 2 GB minnekort. Minnekort kan man oppgradere senere til opptil 8 GB (koster ca 500 kroner).

 

Og hvem har det beste ? :dribble:

Nokia N95 8 GB, men den er minimalt bedre og telefonen har ikke blitz (noe N82 har) så det blir ikke så veldig gode bilder hvis det ikke er perfekte lysforhold.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...