Futurama Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Merkelige greier. Jeg bestilte GTA IV SE på Lefdal.com , men har ikke hørt noen ting. Og når jeg går inn på ordren så står det at den ble sendt 31.03.08. Noen andre som har bestilt fra Lefdal og fått leveringsbekreftelse? Skulle gjerne hatt det imorgen, men det kan jeg nå bare glemme ser det ut som. Fikk dessverre denne mail i dag: Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan forå sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April. Vi beklager ulempene dette medfører. Hilsen Lefdal Interntett Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Merkelige greier. Jeg bestilte GTA IV SE på Lefdal.com , men har ikke hørt noen ting. Og når jeg går inn på ordren så står det at den ble sendt 31.03.08. Noen andre som har bestilt fra Lefdal og fått leveringsbekreftelse? Skulle gjerne hatt det imorgen, men det kan jeg nå bare glemme ser det ut som. Kjære kunde, vi ønsker og informere deg om at din bestilling av GTA IV Special Edition vil bli sent fra oss i morgen - tirsdag 29. April. At varen ikke er blitt sent ut tidligere skyldes dessverre forsinkelse fra vår leverandør. Vi vet du venter i spenning på ditt produkt og vi gjør alt vi kan forå sende deg varen så raskt som overhode mulig, senest i løpet av tirsdag 29. April. Vi beklager ulempene dette medfører. Hilsen Lefdal Interntett avd. eller Dette er eposten fleire har fått i dag fra lefdal og elkjøp. Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Jeg har bestillt fra Elkjøp, men har ikke fått noen slik mail.. Endret 28. april 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Okidoki. Takk for svar! Får bare vente å se hva som skjer. Jeg har ikke fått den mailen, men får den vel gjerne senere. Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg fikk mail av CDon på fredag og de sa at den ble sendt, kommer i morra håper jeg. Lenke til kommentar
NightReaper Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som har fått e-post om at pakken er sendt fra Elkjip enda? Lenke til kommentar
The1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Endelig er GTA IV Special Edition i hus. Min lokale eb games fikk in 3 stk bare. Er glad nå for at jeg forhåndsbestilte denne. Jaja, jeg må vel få ræva i gir og begynne å spille nå... :!: Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Endelig er GTA IV Special Edition i hus. Min lokale eb games fikk in 3 stk bare. Er glad nå for at jeg forhåndsbestilte denne. Jaja, jeg må vel få ræva i gir og begynne å spille nå... :!: Ser du har fått en knekk i pappen. Ville ha søkt om kompensasjon for det jeg ass.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Endelig er GTA IV Special Edition i hus. Min lokale eb games fikk in 3 stk bare. Er glad nå for at jeg forhåndsbestilte denne. Jaja, jeg må vel få ræva i gir og begynne å spille nå... :!: fikk du med nøkler til boksen. var ikke noen i min Lenke til kommentar
The1 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Endelig er GTA IV Special Edition i hus. Min lokale eb games fikk in 3 stk bare. Er glad nå for at jeg forhåndsbestilte denne. Jaja, jeg må vel få ræva i gir og begynne å spille nå... :!: fikk du med nøkler til boksen. var ikke noen i min Ja jeg fikk med nøkler. De var limt helt bakerst inne i boksen. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Nå har jeg også fått tak i boksen, herlig Var innom EB Games på Byporten i ettermiddag og skulle hente 360-versjonen jeg hadde forhåndsbestilt. Tilfeldig spurte jeg om de hadde noen Special Edition på lager, og mannen bak disken sa nei. Så litt senere i prosessen sa en annen mann bak disken at de hadde en stående på bakrommet, og da sa jeg med en gang at den skal jeg ha Var en rimelig god følelse å kunne gå ut av butikken med en Special Edition i posen Den bag`en var faktisk større enn jeg hadde trodd. Den tar seg pent ut i samlinga den her Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 30. april 2008 Forfatter Del Skrevet 30. april 2008 nice! lucky u var det over 1000 kr.? Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 SE kostet 949,- hos EB Games på lanseringsdagen, mens i går var den satt opp til 999,-. Du kan se bilder av den i bloggen min her: http://www.spillarkivet.no/blogg.php?id=26 Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Da har Lefdal og posten gjort jobben sin. Fikk den heldigvis til helgen da. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fikk mitt eksemplar idag også. Tøffe ting i den. Har hørt 10-12 låter på musikk-cden som fulgte med. Men foreløpig har det nesten bare vært rap musikk. Ikke helt min stil. Håper radiokanalene når en kjører i spillet har andre typer musikk. Husker de nydelige låtene på GTA 3. She`s On Fire og I`m Hot Tonight pluss mange fler. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Legger ved et bilde av min Special Edition sammen med strategiguiden Er veldig sjelden jeg kjøper strategiguider, men denne gangen ville jeg ha det. Først og fremst for å få vite ALT om dette herlige spillet Skal ikke titte i den før jeg har fullført spillet, for jeg vil ikke se noen spoilers. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fikk min fra lefdal i dag eg og. Var litt nervøs når posten kom rett før 11 og det ikkje var hentelapp. Men det kom sms og epost i 1 tiden. I Eposten sto det at det ikkje vart sendt hentelapp så det forklarte korfor det ikkje kom lapp. Syns pakningen til lefdal var litt tvilsom da. Kunne ha brukt noe bedre enn ein gigantisk boble konvolutt. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Fikk tak i SE til 360 på Spiderman i Trondheim i dag. Hadde rimelig flaks, for det var en kar som ikke hadde hentet sitt eksemplar som han hadde lagt av. Synd for ham, bra for meg! Jeg så de hadde strategiguiden der også, tenker jeg kjøper den i morgen! Jeg betalte forresten 1099,-. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå