Gå til innhold

GTA IV limited edition

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte det på eb games i bergen for godt over 3 måneder siden, men de får ikke inn nok, så da blir ikke derfra. Ringte elkjøp og spurte om de kunne garantere at jeg fikk det. De sa ja, gikk inn på elkjp.no og skulle bestille, da var den plutselig utilgjengelig. Ringte igjen, nå var det en dame som sa at man ikke kunne bestille det før den 29! FAEN eg ble sur på hun, seff kan man det, man får det bare ikke før da, også kranglet eg med hun og hun holdt på sitt.

Noen som vet om noen andre plasser å bestille fra?

Seriøst, holder på å rive av meg håret her av frustrasjon over eb games og elkjop.

Lenke til kommentar

Det har alt å si hvor på listen du er, om de får inn 50 og du er nr 51 så får du ikke, easy as that. Men er jo lov å håpe at noen avbestiller eller ikke henter det i løpet av 2 dager, men har jævlig lite lyst å vente

Edit: bestilte nettopp fra amazon.co.uk, engelske spill funker på "norsk" xbox right? :blush:

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Det har alt å si hvor på listen du er, om de får inn 50 og du er nr 51 så får du ikke, easy as that. Men er jo lov å håpe at noen avbestiller eller ikke henter det i løpet av 2 dager, men har jævlig lite lyst å vente

Edit: bestilte nettopp fra amazon.co.uk, engelske spill funker på "norsk" xbox right? :blush:

ja=)

Lenke til kommentar

Ringte min lokale EB games istad og spurte om de får inn special Edition. Han sa at det var begrenset med hvor antall de skulle få inn, men at de hadde sikret seg minst 5 eksemplarer. Jeg sa at jeg at hadde forhåndsbestilt hos dem, han spurte navnet mitt og sjekket listen deres, and guess what? Jeg er en av de 5 som garantert får mitt eksemplar den 29. Nå trenger jeg ikke å bekymrer meg over å ikke få tak i den, eneste problemet er at den dagen ikke kommer fort nok.

Lenke til kommentar

Eg har bestilt fra amazon us. Måtte bare ha det ekstra skiltet som følger med. Litt irrierende at man måtte velge dyreste frakt da. De skulle også ha import fees. Som eg reknet litt på og kom fram til var på 25%. Fortolling er inkludert grunnet at det er den dyreste frakten. Bestillingen kom på ca 800. Med sendingsdato 29 og estimert ankomst mellom 1 og 5 mai. Noen som vet om det blir soner på online?

Lenke til kommentar

hmm ser ut som jeg burde bestilt tidligere hos elkjøp, angrer skikkelig.. men tror jeg benytter meg av den dealen på EB games og bytter inn tre spill og får 100 kr gavekort pluss GTA til 360, og kjøper GTA IV special edition til PS3 senere :) er det veldig få utgaver som kommer til norge, eller får elkjøp inn mer etterpå liksom? noen som vet?

Lenke til kommentar

etter det eg har hørt, av en kompis som nylig fikk sparken fra spaceworld :!: så lages special edition bare i begrenset opplag(?) og derfor sendes det bare en pulje med de, dvs forhondsbestillinger. Men kan ikke si noe sikkert

Edit: skriveleif

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
etter det eg har hørt, av en kompis som nylig fikk sparken fra spaceworld :!: så lages special edition bare i begrenset opplag(?) og derfor sendes det bare en pulje med de, dvs forhondsbestillinger. Men kan ikke si noe sikkert

Edit: skriveleif

faen da, dumt av meg å ikke forhåndsbestille den fra elkjøp når jeg kunne, var bare litt usikker om jeg hadde fått det på release.. uffda, må sikkert punge ut litt ekstra på ebay eller noe, kanskje en hyggelig pris å finne etterhvert, får se :)

OT nå: hvorfor fikk kompisen sparken fra spaceworld? :p

Lenke til kommentar

eg sladret til sjefen hans om at han hadde avtalt å selge gta iv til folk før 29'ende :thumbs:

var bare vikar pluss han skylder meg penger. nuff said

OT nå: du kan sikkert prøve å sjekke eb games 2 dager etter realese, de holder bare av forhåndsbestilte spill så lenge. Eller vente å se hva som skjer

Lenke til kommentar

haha ok, interessant :p men ja, skal vel innom eb games og elkjøp neste uke og se hva jeg finner, men en ting er sikkert, gleder meg så UTROLIG til spillet, tror ikke jeg har gledet meg til et spill mer enn dette nå, bare 6-7 dager igjen nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...