tc47 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 vet dere om det kommer limited/special edition til ps3 av GTA IV? og hvor man kan bestille det i norge? og om dere vet hva som følger med, så hadde det vært greit å vite og Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 hmm.. jeg vet at absoluttspill.no leverer dagen før release eller på releasedatoen, noen som har erfaring med elkjøp mtp forhåndsbestilling? må nesten ha GTA på 29. april og ikke en eneste dag senere! og har veldig lyst på special edition! Lenke til kommentar
kptpower Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Limited Edition versjonen er utelatt fra release til Norge. Eneste som får den er Elkjøp via sitt nordiske kontor. Den kommer antageligvis til å bli meget vanskelig å få tak i ! Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Vel, jeg kjøpte den via nettbutikken til elkjøp ca. dagen den dukka opp der. Siden de trakk pengene fra kontoen min, så regner jeg igrunn med at den dukker opp .. Før det hadde jeg reservert den på amazon.co.uk fordi jeg ikke trodde den kom til norge. Kan alltids være de har noen til overs på lager ved release, men jeg ville ikke vedda på det. De har hatt preorder i et halvt år nå så det er nok en del som har bestilt derfra. Endret 17. april 2008 av Eremal Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Limited Edition versjonen er utelatt fra release til Norge. Eneste som får den er Elkjøp via sitt nordiske kontor. Den kommer antageligvis til å bli meget vanskelig å få tak i ! Dette er feil. EBGames har allerede fått bekreftet at de får det inn. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Limited Edition versjonen er utelatt fra release til Norge. Eneste som får den er Elkjøp via sitt nordiske kontor. Den kommer antageligvis til å bli meget vanskelig å få tak i ! Dette er feil. EBGames har allerede fått bekreftet at de får det inn. Jepp, dette stemmer. Kom innom en Free Record Shop butikk (som snart blir EB Games), så kan dere forhåndsbestille limited edition Lønner seg å betale et depositum, for da er dere 100% garantert å få spillet på release dag! Lenke til kommentar
Closed Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) CDON selger Limited Edition til både PS3 og X360. Endret 18. april 2008 av Klaizer Lenke til kommentar
kptpower Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Altså, jeg var nok litt rask på avtrekkeren. Det jeg mener er at KEMEDIA som har importlisensen til den norske utgaven ikke får inn limited edition. Dette resulterer i at norske selskaper ikke vil kunne kjøpe den. Alle de firmaene dere nevner er ikke norske, og antageligvis derfor de har den. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Da er det jo ikke noen grunn til bekymring Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) Har hørt noe om at det følger med en bag, hvor stor er den? Endret 21. april 2008 av stonhans Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Har hørt noe om at det følger med en bag, hvor stor er den? Str. liten Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2008 Forfatter Del Skrevet 21. april 2008 tror dere elkjøp leverer på release? eller sånn 2-3 dager etter? noen som har erfaring? Lenke til kommentar
anqupus Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Når jeg bestilte Halo 2 fra elkjøp sin netbutikk fikk jeg den 2 uker etter release. Aldri brukt elkjøp sin nettbutikk etter det. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 tror dere elkjøp leverer på release? eller sånn 2-3 dager etter? noen som har erfaring? Sendte mail til Lefdal(er vel samme som Elkjøp) " Spillene skal bli sendt slik at de er hos kundene på realese datoen. Dette med forebehold av postgangen og eventuell forsinkelse hos leverandør." Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg sendte mail til elkjop.no i dag og fikk med en gang svar der de bekreftet at jeg fikk spillet til release dato. Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm lurer på om de tar høyde for at flesland er nattstengt og at posten derfor kommer opp til en dag senere.. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Bilder av GTA IV Limited Edition PS! Dette er ekte bilder tatt fra en Australsk store Endret 22. april 2008 av adi_82 Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Sweet! Gleder meg bare enda mer når jeg ser slike bilder! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hmm lurer på om de tar høyde for at flesland er nattstengt og at posten derfor kommer opp til en dag senere.. Vel det er ikkje all post da. Bare ca halvparten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå