gwh Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Sitter på PC-en til en slektning nå, hvor hun har mistet all e-post. Når hun starter den, så får hun bare opp wizard'en for første gangs oppsett. Jeg har funnet ut at hun ikke har mistet adresseboken, så da antar jeg at vi kan gjenopprette profilen slik at hun kan få tak i all e-posten sin. Har googlet, men jeg skjønner ikke helt hvordan de går frem for å løse dette problemet. Hvordan skal jeg gå fem for å få gjenopprettet profilen på enklest måte? Endret 12. april 2008 av gwh Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Oversikt over profilene får du ved å gjøre følgende: start - kjør skriv: thunderbird.exe -p Lenke til kommentar
gwh Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Har prøvd det, men ved å bruke default der så får jeg bare wizard'en igjen for første gangs oppsett. Det må være noen andre mulige løsninger? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Finner du profilen i "C:\Documents and Settings\*bruker*\Programdata\Thunderbird\Profiles" da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå