lurfelus Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Her kan dere poste dårlige erfaringer med utdanningssteder og forskjellige studier. Det nærmer seg frist for å søke på samordna opptak og det kan være lurt å lære av andres feil. Selv gjorde jeg som halvparten av klassen og hoppet av etter første året på Digital medieproduksjon i Halden. Det er et studie du får null ut av. Du får et lite innblikk i mange felt av mediebransjen og studielederene sier "blir hva du gjør det til" og det sier vel egentlig det meste. De vet ikke hva de utdanner folk til og det er dårlige lærere som begynner forelesningen med "tja, hva skal vi gå gjennom i dag? (og starter med å vise "nyttige" gratisprogrammer til macen for andre gang det semesteret) Spar deg selv for tabben og stryk Digital medieproduksjon fra ønskelista! Endret 12. april 2008 av Hoptikopter Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Alle "Yrke på et år"-institusjoner som MI osv. må vel på denne lista? Endret 13. april 2008 av Skagen Unødvendig quoting. Lenke til kommentar
BShankley Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Alle "Yrke på et år"-institusjoner som MI osv. må vel på denne lista? Du kan godt legge MI til lista ja..... Eneste jeg sitter igjen med derfra er giroer som må betales fra Lånekassen. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) Helt uenig med trådstarter. Og at halvparten i et kull har sluttet er jo feil. Det er ca. 40 elever per årstrinn og at 4-5 slutter etter et år er ikke uvanlig, uansett studieretning. Endret 22. april 2008 av Meldarion Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 trodde først du mente ikt driftsfag jeg ;P fins ikke annet fag der du faktisk kjeder deg så mye på skola at du får fnatt... vell og merke fordi du aldri har noe å gjøre Lenke til kommentar
abroke Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) hehe, ikke rart at noen slutta på dmpro(digital medieproduksjon), en gjeng med folk som skulle starte, bestemte seg for å bo i fredriksta og pendle hver dag haha, hvor gøy blir det? man får jo ikke blitt kjent med noen andre og da er ikke rart at man slutter. og hvor ble det egentlig av første klassingene i år? de var ikke med på noen fester, tror bare jeg har blitt kjent med 2, 3 stykk.. det er for dårlig.. da er det ikke linja man må klage på men folk som begynte der i fjor. Endret 22. april 2008 av abroke Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Helt uenig med trådstarter. Og at halvparten i et kull har sluttet er jo feil. Det er ca. 40 elever per årstrinn og at 4-5 slutter etter et år er ikke uvanlig, uansett studieretning. Ok, hva er det du blir når du er ferdig med digital medieproduksjon? Hvem er det som headhunter deg pga. DIN spisskompetanse? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De som er flinkest blir kanskje "headhuntet". Men uansett, skal man bli headhuntet bør man vurdere en ingienørutdannelse. Det er ihvertfall det jeg får inntrykk av. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Fører herved opp UiO og alt som ikke er yrkesfag eller ingeniørfag. Ledigheten er egentlig på 20 % i Norge . Skal poste innlegg senere om det, men må finne det først......... Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De som er flinkest blir kanskje "headhuntet". Men uansett, skal man bli headhuntet bør man vurdere en ingienørutdannelse. Det er ihvertfall det jeg får inntrykk av. Vås. Hva med samfunnsøkonomer? Siviløkonomer? Informatikere? Jurister? Revisorer? På alle de kan man bli headhunta og bli ettertraktet på grunnen av sin spisskompetanse. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Vås. Ja, rett og slett løgn og bedrageri. Burde skamme meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå