Refi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hva kan skje hvis je gstiller volten for mye?? På en celeron 420, jeg kjører på 1,470 tror jeg, og cpuen har blitt noen grader varmere. Endret 12. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva kan skje hvis je gstiller volten for mye??På en celeron 420, jeg kjører på 1,470 tror jeg, og cpuen har blitt noen grader varmere. Hva er gradene på Idle og load? Lenke til kommentar
Refi Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva kan skje hvis je gstiller volten for mye??På en celeron 420, jeg kjører på 1,470 tror jeg, og cpuen har blitt noen grader varmere. Hva er gradene på Idle og load? Idle: 27 Load: 39 Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva som kan skje hvis du stiller volten opp for mye?? hehe Det som skjer er at du kan risikere å svi hele cpu´en Lenke til kommentar
Refi Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva som kan skje hvis du stiller volten opp for mye?? hehe Det som skjer er at du kan risikere å svi hele cpu´en Så jeg må passe på tempen bare?? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva som kan skje hvis du stiller volten opp for mye?? hehe Det som skjer er at du kan risikere å svi hele cpu´en Så jeg må passe på tempen bare?? Hovedsakelig ja... men en cpu kan dø kan dø av for mye volt selv om temp´en er "bra" :!: Men somregel går det greit å bare passe på at temp´en ikke blir for høy. Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hva som kan skje hvis du stiller volten opp for mye?? hehe Det som skjer er at du kan risikere å svi hele cpu´en Så jeg må passe på tempen bare?? Hovedsakelig ja... men en cpu kan dø kan dø av for mye volt selv om temp´en er "bra" :!: Men somregel går det greit å bare passe på at temp´en ikke blir for høy. Bra og vite! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå