Shadowspawn Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Jeg må ha meg et nytt lydkort, fordi mitt går straks i stykker, hører at det er dårligere og dårligere lydkvalitet og skurring hver dag... Mitt spørsmål er: Hva er det som er så bra at jeg burde kjøpe audigy istedfor Sb Live 5.1, hva er forskjellen mellom 5.1 og audigy, vil jeg merke noe forskjell i spill? Fordi et 5.1 kort koster 300,- og et audigy koster 500-600... Hva skal jeg gjøre? Shadowspawn Lenke til kommentar
Shadowspawn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 er det ingen som orker å hjelpe meg? trodde det var et enkelt spørsmål men men, hvis ingen vil svare, så vil ingen svare *snufs* hilsen Shadowspawn Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøp et Audigy du. Da har du kvaliteten du trenger. Live 5.1 begynner å dra på åra nå. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Audigy er nyere, kraftigere, har EAX Advanced HD elns, belaster prosessor mindre, bedre drivere IMO etc etc. Du vil merke forskjell i spill som har støtte Advanced HD. Kikk på: http://www.soundblaster.com/products/audigy/ Og Audigy kommer med FireWire, noe som må sies å være et pluss. Lenke til kommentar
Shadowspawn Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Tusen takk! Jeg kommer definitivt til å kjøpe meg et audigykort! Thank You! Hilsen Shadowspawn Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bare hyggelig. Du kan jo lese hva Tom's Hardware skriver om Audigy: Intro Særlig om spill: Spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå