Hell_Frode Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er ikke forbannet eller noe sånt, bare fustrert måten jeg blir behandlet på. Fatter ikke hvorfor det er sånn vær gang jeg går inn i et forum uanset hvæm som driver det, så blir jeg vergang denka på grund av emnetittelen. Er mektig lei av dette. Hvorfor er det slik vær bidige gang? Dere tror at det er så enkelt og ordne et bra emnetittel. Da tar dere skammelig feil, for meg er det ikke lett. Jeg på krever at denne går. Jeg vil forertrekker helst at produsentene skal lese denne. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Om du hadde lest gjennom advarselen og linken i den, så hadde du gjerne skjønt hva vi ønsker at brukere skal skrive i emnetittelen. Alt du trenger å vite står fryktelig enkelt forklart i advarselen, så om du har fått problemer pga emnetitler på andre fora, bør du kanskje prøve å jobbe litt bedre. Vi har tusenvis av brukere som klarer dette helt greit. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er ikke så vanskelig Ser at du har opprettet en annen tråd ang Fable 2, og om det kommer til PC. Du skrev "Om Fable 2". Jaha? Lite beskrivende emnetittel. Hadde du f.eks skrevet "Kommer Fable 2 til PC?", hadde det vært lettere å forstå hva du lurte på. (hadde du redigert emnetittelen hadde ikke dette vært noe problem ) Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Men uansett om man klarer det eller ikke. Så alle er jo forskjelige. Man kan ikke bare unnvike en som ikke forstår og har store vansker med å få god emnetittel, det er rett og slett helt feil og gjøre på den måten. Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Men uansett om man klarer det eller ikke. Så alle er jo forskjelige. Man kan ikke bare unnvike en som ikke forstår og har store vansker med å få god emnetittel, det er rett og slett helt feil og gjøre på den måten. Så hvordan synes du de burde gjøre det istedet da? Hvis man ikke skulle ha noen regler på emnetittel ville halvparten av trådene sett omentrent slik ut: hJELP!!1!! haster plz!! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Om man synes det er vanskelig å få til gode emnetitler kan man også sende PM/melding til en moderator og si kort hva man ønsker å lage en tråd om, og spørre om tips eller hjelp til å formulere en god emnetittel. Om man allerede har laget en tråd og fått et innlegg som anmoder til å endre tittel kan man også sende PM/melding til den aktuelle moderatoren og spørre om tips/hjelp. Å lage gode emnetitler er en treningssak som man må øve litt på. Endret 12. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Men uansett om man klarer det eller ikke. Så alle er jo forskjelige. Man kan ikke bare unnvike en som ikke forstår og har store vansker med å få god emnetittel, det er rett og slett helt feil og gjøre på den måten. Så hvordan synes du de burde gjøre det istedet da? Hvis man ikke skulle ha noen regler på emnetittel ville halvparten av trådene sett omentrent slik ut: hJELP!!1!! haster plz!! Det er ikke godt å si om hva de burde gjøre. Men man bør være opps på at det er ikke alle som er like flinke med sånt som emnetitteler, hva enn det enn måtte enn være. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Om man synes det er vanskelig å få til gode emnetitler kan man også sende PM/melding til en moderator og si kort hva man ønsker å lage en tråd om, og spørre om tips eller hjelp til å formulere en god emnetittel. Om man allerede har laget en tråd og fått et innlegg som anmoder til å endre tittel kan man også sende PM/melding til den aktuelle moderatoren og spørre om tips/hjelp. Å lage gode emnetitler er en treningssak som man må øve litt på. Det er sant, øvelse gjør jo mester. Så hvor finner jeg dere moderatorene? Endret 12. april 2008 av Hell_Frode Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Om du ønsker å huke tak i en som er pålogget går du til rota av forumet og scroller helt ned. Der finner du en liste over brukere pålogget siste 15 minutter, og moderatorene vil ha grønt navn på den lista. Om du ønsker å finne en liste over samtlige brukere som tilhører moderatorgruppa kan du enten trykke på "Min assistent" som du enten finner i menyen til venstre eller øverst til høyre litt avhengig av hvilket forumskin du benytter. I "Min assistent" finner du en lenke til Moderatorteamet. En annen mulighet er å trykke på "Medlemmer" som er et verktøy for å søke og finne andre medlemmer på forumet. Ved å la søkefeltet være blankt og istedet velge å filtrere etter hvilken gruppe man tilhører kan du få en liste over alle administratorer, moderatorer, osv. Hvilken gruppe du vil søke i velger du i nedtrekksmenyen hvor det står "Alle medlemmer" som standard. Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Om du ønsker å huke tak i en som er pålogget går du til rota av forumet og scroller helt ned. Der finner du en liste over brukere pålogget siste 15 minutter, og moderatorene vil ha grønt navn på den lista. Om du ønsker å finne en liste over samtlige brukere som tilhører moderatorgruppa kan du enten trykke på "Min assistent" som du enten finner i menyen til venstre eller øverst til høyre litt avhengig av hvilket forumskin du benytter. I "Min assistent" finner du en lenke til Moderatorteamet. En annen mulighet er å trykke på "Medlemmer" som er et verktøy for å søke og finne andre medlemmer på forumet. Ved å la søkefeltet være blankt og istedet velge å filtrere etter hvilken gruppe man tilhører kan du få en liste over alle administratorer, moderatorer, osv. Hvilken gruppe du vil søke i velger du i nedtrekksmenyen hvor det står "Alle medlemmer" som standard. Okei, jeg skjønner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg