Azzido Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Var ute med en kompis her om dagen og cruisa rundt i hanses nyerverva Nissan Skyline, det var litt seint på kvelden og jeg knipsa dette bilde. Forøvrig så er dette Telemarks eneste skyline på skilter. Hva syntes dere? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei Ståle! Godt å se flere bilfotografer her (dukke) Fint bilde, men tror det kunne trenge litt redigering kanskje, for det framstår litt kjedelig. Vel, bare min personlige heller hobbyfotografiske perspektiv Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hei Ståle! Godt å se flere bilfotografer her (dukke) Fint bilde, men tror det kunne trenge litt redigering kanskje, for det framstår litt kjedelig. Vel, bare min personlige heller hobbyfotografiske perspektiv Heisann Syntes igrunn bilde er greit jeg, mangler litt liv men... Gått utifra et mørkt bilde og redigert fram noen farger... skal heller se om jeg får noe mere spennende fram med litt mere redigeringsjobb Sesongen er snart igang nå med bilfoto. Jeg er klar på det som er av treff og gatebil framover. Jobber med levering til diverse medier i disse dager Blir en spennende sesong ville jeg tro... Lenke til kommentar
presjes Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Heisann Syntes igrunn bilde er greit jeg, mangler litt liv men... Gått utifra et mørkt bilde og redigert fram noen farger... skal heller se om jeg får noe mere spennende fram med litt mere redigeringsjobb Sesongen er snart igang nå med bilfoto. Jeg er klar på det som er av treff og gatebil framover. Jobber med levering til diverse medier i disse dager Blir en spennende sesong ville jeg tro... Med redigering mente jeg kanskje få fram litt mer kontraster i bilde, litt mer liv i bilde som du sier selv. Kanskje gjøre bakgrunnen mørkere, siden det er en helt hvit bil tror jeg kanskje bakgrunnen tar endel oppmerksomhet. Mørkere bakgrunn og la bilen få litt sterkere kontrast så den skinner litt mer. Bare tenker litt høyt her. Hvis du har croppet dette, så kanskje ikke halver sidespeilet eller cropp bilde etter speilet. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Fortsetter litt på tråden her med 3 nye bilder. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I can see you're an assguy Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 I can see you're an assguy heh, joda... er noe med lyktene på skyline jeg bare digger men seff... har noen bilder av frontpartiet også. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det første bildet med avkuttet speil var ikke noe særlig, men de to siste falt meg i smak. Mange år siden var jeg og fotograferte en R33 GTR (den som var på Autofil) med engangskamera. Gode minner, dårlige bilder Lenke til kommentar
presjes Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Jeg likte godt alle de tre siste bildene. #1: Skitten bil men syns ikke det ødelegger bilde her igrunn. #2: Artig å fange tåka som ligger lavt, men føler ikke at bilen har noe å si på dette bilde. #3: Dette liker jeg godt, klarer ikke forklare hvorfor, men liker selv å ta slike bilder. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Fine bilder, bare en ting å utsette og det er at de sorte felgene kommer så dårlig frem på så mørkt eksponerte bilder Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Fine bilder, bare en ting å utsette og det er at de sorte felgene kommer så dårlig frem på så mørkt eksponerte bilder Takker for kommentarer Ser dere kommenterer dette med de sorte felgene, jeg kunne sikkert jobba litt mer i ps på akkurat dette. Ellers så ser jeg meg fornøyd med bildeserien. Men forbedringspotensiale finnes alltid. Det at bilen er skitten syntes jeg blei bra på det bilde av baklykten. legger til ett bilde til. kom igjen å slakt Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De tre siste var ålreit komponert. Litt lite spennende bare, men det er nok mer bilens skyld enn din. Ser ut som en konebil fra tidlig 90-tall. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 De tre siste var ålreit komponert. Litt lite spennende bare, men det er nok mer bilens skyld enn din. Ser ut som en konebil fra tidlig 90-tall. Konebil, der kom du med rette ordet Dette er så langt ifra konebil du kommer... Men ellers takk for kommentar Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 De tre siste var ålreit komponert. Litt lite spennende bare, men det er nok mer bilens skyld enn din. Ser ut som en konebil fra tidlig 90-tall. Konebil, der kom du med rette ordet Dette er så langt ifra konebil du kommer... Men ellers takk for kommentar Fullstendig klar over hva denne bilen yter, men bortsett fra spoileren (som gjør den litt harry) er det ingen verdens ting som får folk til å kikke to ganger om den kommer rullende forbi. Første jeg tenkte på da jeg så bildet var at det var en Toyota Carina, en bil flere av mine kompisers mødre har hatt Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 De tre siste var ålreit komponert. Litt lite spennende bare, men det er nok mer bilens skyld enn din. Ser ut som en konebil fra tidlig 90-tall. Konebil, der kom du med rette ordet Dette er så langt ifra konebil du kommer... Men ellers takk for kommentar Fullstendig klar over hva denne bilen yter, men bortsett fra spoileren (som gjør den litt harry) er det ingen verdens ting som får folk til å kikke to ganger om den kommer rullende forbi. Første jeg tenkte på da jeg så bildet var at det var en Toyota Carina, en bil flere av mine kompisers mødre har hatt kan vel si meg litt enig der... men for kjennere så er dette noe langt mer enn en standard japse ifra 90 tallet Lenke til kommentar
presjes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Vil vel si at baklyktene er veldig avslørende, ellers er det en 2dørs sportscoupe og ingen sedan akkurat. Men enough off-topic keep em comming Ståle Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Synes bildet med tåka over vannet i bakgrunnen var ganske stilig, det skiller seg ut ifra de "vanlige" bilbildene. De andre blir som mange andre bilbilder, man har sett det før. Men det er ikke din feil, det er begrenset hvor mange forskjellige vinkler man pleier å ta bilder av biler i. Men det som for meg gjør at de ikke skiller seg nevneverdig ut er bilen. Mulig det bare er jeg som har blitt kresen etter å ha sett GT-R33 og GT-R34 med hvite skilter kjørendes rundt i området her, samt en haug med GT-S og GT-T. Så jeg tenker "enda en GT-S/GT-T", men det er nok bare meg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Konebil, der kom du med rette ordet Dette er så langt ifra konebil du kommer... Men ellers takk for kommentar Off-Topic Nåja, nå skal ikke denne bilen forveksles med Skyline GTR.. noe det langt fra er. Sammenlignet med en GTR, ja da blir det en konebil Både design og ytelsesmessig. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Konebil, der kom du med rette ordet Dette er så langt ifra konebil du kommer... Men ellers takk for kommentar Off-Topic Nåja, nå skal ikke denne bilen forveksles med Skyline GTR.. noe det langt fra er. Sammenlignet med en GTR, ja da blir det en konebil Både design og ytelsesmessig. Det har du helt rett i, glemte vel å nevne det i min forrige post. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Ytelses messig så er det en vesentlig forskjell på gts og gtr... utseende messig så er det f.eks skjermbreddingen som mangler... men uansett så har gts'n rimelig bra prestada kontra mye annet som går på norske veier på skilt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå