-Teddy- Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Foreta en arbeidskravsanalyse og en kapasitetsanalyse er to av hovedpunktene i rapporten om årets egentreningsprosjekt på VKII allmennfag. Man kunne velge mellom idrett eller "vanlig trening", jeg valgte styrketrening. Har lest litt rundt om disse analysene, og jeg har funnet ut at styrke gjerne er et av "underpunktene" i en slik analyse; f.eks. kan punktene være "spenst, styrke, utholdenhet, ++" for idretten fotball. Noen forslag til hva disse analysene bør inneholde når planen er å drive med styrketrening? Jeg er ikke spesielt dreven på dette... Er takknemlig for hjelp. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hmm, på min kapasitetsanalyse skrev jeg ned alle mine maksløft / hvor mange rm jeg tok men om det er riktig vet jeg ikke :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Hva er forresten RM? Har lest endel på en ppt sak jeg fant på nettet, men aner ikke hva RM står for. Virker som en ganske basic forkortelse for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå