Gå til innhold

Kommer ikke videre under softmodding....

Devil123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva jeg gjør galt? jeg følger en "bruksanvisning", men når jeg skal begyne med instalasjonen får jeg ikke kontakt med x-box hardisken....noen som veit hva som kan være galt?

Si litt om hvilke punkter du har gjort så langt så kanskje vi kan ta tak i det? Med såpass lite info som du gir er det egentlig ikke mulig å si noe i det hele tatt.

Lenke til kommentar

OK, siden du ikke hadde lyst til å skrive alt det du har gjort så langt så må jeg anta at du ikke har gjort noe av det du skal. Så vi får ta det et og et museskritt om gangen da.

Har du tatt backup av Eepromen fra xboxen? Hvis du har det så har du også en fil som heter hddinfo.txt. I den fila finner du HDD nøkkelen som kan brukes for å låse opp harddisken. du skal også ha en fil "eeprom.bin" som skal ligge i linux>eeprom folderen din.

Jeg bør vel også nevne at den menyen hvor man kan velge å låse eller låse opp en harddisk har du allerede trykket deg forbi når du kommer til det skjermbildet du viste over her. Du må først gå inn i menyen for opplåsing av disken og først når det er gjort skal du boote på nytt og gå inn i den menyen du er inne i nå.

Endret av Asmodeus
Lenke til kommentar
OK, siden du ikke hadde lyst til å skrive alt det du har gjort så langt så må jeg anta at du ikke har gjort noe av det du skal. Så vi får ta det et og et museskritt om gangen da.

Har du tatt backup av Eepromen fra xboxen? Hvis du har det så har du også en fil som heter hddinfo.txt. I den fila finner du HDD nøkkelen som kan brukes for å låse opp harddisken. du skal også ha en fil "eeprom.bin" som skal ligge i linux>eeprom folderen din.

Jeg bør vel også nevne at den menyen hvor man kan velge å låse eller låse opp en harddisk har du allerede trykket deg forbi når du kommer til det skjermbildet du viste over her. Du må først gå inn i menyen for opplåsing av disken og først når det er gjort skal du boote på nytt og gå inn i den menyen du er inne i nå.

Jeg gir opp^^ Monterer en Chip i stede...mye mindre stress

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...