Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Automatisk fjerning av støv inne i PS3

Gjest Slettet+981234789

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kjipt av Sony ass. Kjedelig at markedet har tatt en utvikling som gjør at forbrukeren lider av å ha kjøpt et produkt tidlig i dets levetid. Idiotisk spør du meg. Hva blir det neste? PS4 2012, 2013, 2014 ... modeller?

ja det spørst om det er ein anna måte og gjere det på i 60 gig modellen...eg hadde da håpt att det var ein sånn funksjon på vår 60 gig også...

eventuelt ein firmware oppdatering fra sony som la til denne funksjonen..

Lenke til kommentar
Kjipt av Sony ass. Kjedelig at markedet har tatt en utvikling som gjør at forbrukeren lider av å ha kjøpt et produkt tidlig i dets levetid. Idiotisk spør du meg. Hva blir det neste? PS4 2012, 2013, 2014 ... modeller?

Tror du Sony planla å gjøre det?

"La oss vente 1/2 år legge ut en ny versjon som er dårligere, MEN den skal ha en funksjon for å teste viftene"

Lenke til kommentar

Tror du Sony planla å gjøre det?

"La oss vente 1/2 år legge ut en ny versjon som er dårligere, MEN den skal ha en funksjon for å teste viftene"

Det er da helt irelevant. Poenget er at det faktisk er slik, og det er etter min mening helt feil.

Lenke til kommentar

De gjorde det ut av etterpåklokskap... Funksjonen er helt tydlig mekanisk(ikke software), derfor blir det litt vansklig. Hvordan skal Sony kunne forutse alt som kommer til å skje rundt konsollen deres og spesielt når dette er en funksjon som ikke har noen innvirkning på spilling eller generel bruk av Ps3

Lenke til kommentar

Når skal folk se at når kritikk av denne typen kommer, handler det ikke om et engangstilfelle, men tvert imot en klar tendes som omfatter flere lignende saker.

Jeg nevner i fleng:

- Den aktuelle saken.

- PS3 har fått mer effektiv strømforsyning.

- PSP Slim har fått to ganger opprinnelig minne.

I øyeblikket gir alkoholen meg middlertidig hukommelsestap, men lista er nok lang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

du er jo klar over at slikt skjer, så hvis det er så nøye får du vente med å kjøpe PS3 til slutten av livssyklusen, da får du den "beste"

Lenke til kommentar
du er jo klar over at slikt skjer, så hvis det er så nøye får du vente med å kjøpe PS3 til slutten av livssyklusen, da får du den "beste"

Klar over at slikt skjer? Det er jo nettopp at slik skjer jeg mener er feil, og et misstilittforhold til forbrukeren. Jeg vil ikke akuratt si at jeg føler meg lurt, men bittert det er det.

Lenke til kommentar

Er det galt at Sony gjør forbedringer også nå eller?

Når skal folk se at når kritikk av denne typen kommer, handler det ikke om et engangstilfelle, men tvert imot en klar tendes som omfatter flere lignende saker.

Jeg nevner i fleng:

- Den aktuelle saken.

- PS3 har fått mer effektiv strømforsyning.

- PSP Slim har fått to ganger opprinnelig minne.

I øyeblikket gir alkoholen meg middlertidig hukommelsestap, men lista er nok lang.

Så du mener at det er urettferdig at de som har 40 GB skal få bedre strømforsyning og vifte-tester?

Det er jo ikke din PS3 som har blitt noe dårligere, men en annen versjon som har fått noen forbedringer, din PS3 er nøyaktig like bra som når du kjøpte den.

Når den første golfen kom så hadde ikke den Aircondition. Er det da "urettferdig" at de som kjøpte seg golf når det var aircondition fikk det?

Lenke til kommentar
Når den første golfen kom så hadde ikke den Aircondition. Er det da "urettferdig" at de som kjøpte seg golf når det var aircondition fikk det?

Hvis du skal komme med så usaklige eksempler er det bare å kaste inn håndkle. Du vet like godt som meg at det ikke er sammenlignbart. Jeg ytret bare min mening om at denne klare tendensen faller meg lite i smak. Du står selvsagt fritt til å være av en annen oppfattning, men jeg gidder ikke å bli skalpert av den grunn.

Du har vel kanskje 40gb versjonen? Det er kanskje ikke så lett å vite hvor skoen trykker når en selv ikke blir tråkket på. Naturlig nok.

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar

Hvis du skal komme med så usaklige eksempler er det bare å kaste inn håndkle. Du vet like godt som meg at det ikke er sammenlignbart. Jeg ytret bare min mening om at denne klare tendensen faller meg lite i smak. Du står selvsagt fritt til å være av en annen oppfattning, men jeg gidder ikke å bli skalpert av den grunn.

Du har vel kanskje 40gb versjonen? Det er kanskje ikke så lett å vite hvor skoen trykker når en selv ikke blir tråkket på. Naturlig nok.

Ok, det var kanskje ikke den beste sammenligningen.

Men jeg synes det er ganske rart at du har så mye i mot forbedringer på andre versjoner enn din egen.

Med fare for å gjenta meg selv; Din PS3 er da vel ikke blitt dårligere?

Og bare så det er sagt så har jeg 60 gb selv.

Lenke til kommentar

Men jeg synes det er ganske rart at du har så mye i mot forbedringer på andre versjoner enn din egen.

Det er ikke det at jeg ikke unner andre denne, og andre funksjoner for den slags skyld. Poenget mitt er at når du kjøper et produkt, forventer du at du får det du betaler for. Og da gjennom hele produktets levetid.

At forbedringer inntreffer når den nye generasjonen kommer, altså fra PS3 til PS4, er vel naturlig. Det er vi begge enige i. At forbedringer inntreffer fra generasjon til generasjon når Golf 2008 blir til Golf 2009, er vi vel også enig i.

Tegner jeg imidlertid et mobiltelefonabonnement med Telenor 15.04, med et sett vilkår og priser, samt 12 måneders bindingstid. Og neste dag halveres prisene på det samme abonnement for nye kunder, mens jeg sitter der og må betale dobbelt. Ja, da blir jeg bitter.

Lenke til kommentar

Det er ikke det at jeg ikke unner andre denne, og andre funksjoner for den slags skyld. Poenget mitt er at når du kjøper et produkt, forventer du at du får det du betaler for. Og da gjennom hele produktets levetid.

At forbedringer inntreffer når den nye generasjonen kommer, altså fra PS3 til PS4, er vel naturlig. Det er vi begge enige i. At forbedringer inntreffer fra generasjon til generasjon når Golf 2008 blir til Golf 2009, er vi vel også enig i.

Tegner jeg imidlertid et mobiltelefonabonnement med Telenor 15.04, med et sett vilkår og priser, samt 12 måneders bindingstid. Og neste dag halveres prisene på det samme abonnement for nye kunder, mens jeg sitter der og må betale dobbelt. Ja, da blir jeg bitter.

Ikke for å kverrulere, men Golf 2008 - Golf 2009 er ingen generasjonsendring som PS3 - PS4.

Det var vel også derfor jeg brukte den (mindre heldige) sammenligningen.

Det kommer nye ting selv om man ikke har en generasjonsendring som f.eks Golf 4 - Golf 5 eller PS3 - PS4 for den saks skyld.

Personlig synes jeg det er bra, og håper at det kan være med på å heve levetiden på konsollene. Kanskje man ikke trenger å lage en PS4 før om 10 år, om man jobber med å perfeksjonere PS3 mer.

Lenke til kommentar

Ikke for å kverrulere, men Golf 2008 - Golf 2009 er ingen generasjonsendring som PS3 - PS4.

Det var vel også derfor jeg brukte den (mindre heldige) sammenligningen.

Det kommer nye ting selv om man ikke har en generasjonsendring som f.eks Golf 4 - Golf 5 eller PS3 - PS4 for den saks skyld.

Personlig synes jeg det er bra, og håper at det kan være med på å heve levetiden på konsollene. Kanskje man ikke trenger å lage en PS4 før om 10 år, om man jobber med å perfeksjonere PS3 mer.

Golf 2008 til Golf 2009 var bare et eksempel. Jeg vet at generasjonsskiftene til Golfserien går fra 1 til 2 til 3 til 4 osv. Dog kunne jeg ikke regne med at du gjorde det. Ta Mercedes ML, Der var det et generasjonsskifte fra 2005 til 2006, uten at bilen fikk noe nytt navn.

"Kanskje man ikke trenger å lage en PS4 før om 10 år, om man jobber med å perfeksjonere PS3 mer."

Hva med de som kjøpe PS3 i år 1? Sitter ikke de da med en betydelig dårligere versjon? Hva med de som trenger å være oppdatert som meg. Skal vi kjøpe en ny PS3 for hvert andre år vi da? Nei, noen sannheter er uomtvistelige, dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...