SINDRIS Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en diamant mixed cut 20,00 carat til 2000 ,- Hva synes dere om det kjøpet og har dere synspunkter på denne sykkelen? Jeg synest det er en herlig sykkel i forhold til pris, men er det noen som har erfaring med kvaliteten?? Lenke til kommentar
thomas™ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en diamant mixed cut 20,00 carat til 2000 ,- Hva synes dere om det kjøpet og har dere synspunkter på denne sykkelen? Jeg synest det er en herlig sykkel i forhold til pris, men er det noen som har erfaring med kvaliteten?? Vurderer å kjøpe samme sykkel selv. Husker den fikk positiv omtale i en test på TV, men husker ikke hvilken... Om noen har erfaringer med denne så er det fint om dere deler dem her Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en diamant mixed cut 20,00 carat til 2000 ,- Hva synes dere om det kjøpet og har dere synspunkter på denne sykkelen? Jeg synest det er en herlig sykkel i forhold til pris, men er det noen som har erfaring med kvaliteten?? Er det tannhjul av plast på bakgiret? Det gjør sykkelen noe uaktuell for min del... Lenke til kommentar
thomas™ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Hei! Jeg har nylig kjøpt meg en diamant mixed cut 20,00 carat til 2000 ,- Hva synes dere om det kjøpet og har dere synspunkter på denne sykkelen? Jeg synest det er en herlig sykkel i forhold til pris, men er det noen som har erfaring med kvaliteten?? Er det tannhjul av plast på bakgiret? Det gjør sykkelen noe uaktuell for min del... Nei, det er det ikke. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Jaha, hva er det da laget av? "Alle" bakgir har tannhjul laget av "plast". Selv denne som veiledende koster nesten like mye som sykkelen dere snakker om: http://www.sicklines.com/news-images/RD-M972.jpg Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Jaha, hva er det da laget av? "Alle" bakgir har tannhjul laget av "plast". Selv denne som veiledende koster nesten like mye som sykkelen dere snakker om: http://www.sicklines.com/news-images/RD-M972.jpg Må ærlig innrømme at jeg aldri har sjekket hvilket materiale tannhjulet på bakgiret består av. Men pleier ikke disse være av metall? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei. Jeg kan ikke huske å ha sett et eneste bakgir med trinsehjul av metall, og jeg er borti et par sykler i løpet av et år. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Originalt er de fleste trinsehjul plast, men oppgraderingshjul i både aluminium, titan, og karbon finnes å få kjøpt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå