Gå til innhold

Lost: Tre timers sesongfinale for sesong 4

Anbefalte innlegg

Først et lite spørsmål. Hvor ser dere episodene på nettet?

Når det gjelder sesongavslutningen håper og tror jeg noe av følgende vil skje: (dette er bare teorier, selvsagt).

* En av Oceanic 6 dør mens han eller hun ennå er på øyen - og dermed avslører at det ikke er flashforward likevel. Men om det ikke er flashforward eller flashback, hva er de da?

* Vi får se mer av statuen med fire tær. Enten resten av statuen eller modellen. ;)

* Ben og gjengen hans har en siste kamp mot han fyren på båten, men blir nødt til å samarbeide for å overleve. Dette er logisk siden vi først hadde de overlevende mot The Others, men selv om de er tre sider nå begynner det å bli lite overlevende igjen. Spørsmålet er bare hvem de er redde for, men jeg tipper Ben ikke er så dumt valg.

* Ordene "I know who you are. What you are." han fyren sa til Ben får en annen betydning enn vi tror. Vi vet Ben er en viktig brikke i det spillet, men nøyaktig hvor viktig kan vi bare gjette. Selv holder jeg en knapp på Jacob. Eksisterer han, eller er det bare en del av Ben? Er Ben Jacob?

* Desmond har en ny tidsreise og ser øyen bli ødelagt. (kan være siste scene). Dette igjen leder opp til sesongslutt i neste sesong. Desmond vet øyen blir ødelagt og alle kommer til å dø, men hvordan skal han få overtalt de andre til å tro ham? Og hvordan skal de klare å stoppe det?

* Vi får store hint om hvem eller hva som gjorde øyen så spesiell i første omgang og hint om hvor den befinner seg. Husk Ben og han fyren fra båten sa jakten er i gang, så selv de vet ikke den nøyaktige posisjonen dens selv om begge to har vært der flere ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et par tulleinnlegg med intensjonelt misvisende informasjon er slettet, samt tips til hvordan få sett Lost ulovlig på nett.

Jeg minner om retningslinjene #8 om piratkopiering.

For informasjon om lovlige måter å få sett Lost online kan man ta en titt her.

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...