Choekaas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nå har ABCs Steve McPherson signert en 14 episoders kontrakt for denne sesongen slik at i år får vi en finale på tre episoder. Dette er ganske så likt som vi hadde i sesong 1 der Exodus part 1 ble sendt på en uke og neste uke ble Exodus part 2 sendt (som var en dobbel episode). Disse tre delene var sammenhendende pga Sydney-flashbackene fra alle karakterene. Forfatterne hadde planlagt så mange fler avsløringer i denne sesongen før streiken startet at de vil nå gi fansen de avsløringene de trenger gjennom en tredelt finale. Sendeskjemaet blir slik for ABC nå framover: Episode 4.09 - 24th April 10pm-11pm Episode 4.10 - 1st May 10pm-11pm Episode 4.11 - 8th May 10pm-11pm Episode 4.12 - 15th May (Finale Part 1) 10pm-11pm Episode 4.13 - 29th May (Finale Part 2 and 3) 9pm-11pm Kilde Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Storartet rett og slett! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Dette er noe å se fram til Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Avsløringer er bra Bare det ikke blir for mange. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg håper vi får svar på det meste, så kan vi liksom starte litt på scratch og lage noen nye mysterier som folk kan ha oversikt over. Men det er vel ikke slik serien fungerer... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Avsløringer er bra Bare det ikke blir for mange. Serieskaperne er flinke til å lage nye, så tror du ikke skal bekymre deg for at serien går tom for mysterier. Men tre timers sesongavslutning blir bra! Endret 18. april 2008 av Skagen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Betyr det at sesongen bare får 13 episoder? Lenke til kommentar
elZiko Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Betyr det at sesongen bare får 13 episoder? Ser slik ut ja 3 timer blir digg. og avsløringer håper jeg det kommer mange av, er lei av å sitte å gruble. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Jeg håper vi får svar på det meste, så kan vi liksom starte litt på scratch og lage noen nye mysterier som folk kan ha oversikt over. Men det er vel ikke slik serien fungerer... Vil ikke at de skal komme opp med nye mysterier bare for mysterienes skyld. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 De kommer vel opp med nye mysterier fordi de vil gjøre det spennende og få seere? Lenke til kommentar
O.J Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som har ideer til cliffhangeren for denne sesongen? Cliffhangeren til sesong 3 med "flash-forwards" var jo genial. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 ser frem til dette ja altho få episoder i denne sesongen :/ men skal bli 3 gode timer Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Noen som har ideer til cliffhangeren for denne sesongen? Cliffhangeren til sesong 3 med "flash-forwards" var jo genial. Jeg tror det kan ha noe med noe viktig som de finner ut, noe flash-forward eller lignende vil vi neppe se vil jeg tro. Evt. at vi ser Sawyer, Locke og de andre som ikke er O6 i live på øya, men jeg tror det er noe vi ikke ser før i sesong 5. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 De kommer vel opp med nye mysterier fordi de vil gjøre det spennende og få seere? Poenget er at vi har mer enn nok med de mysteriene og spørsmålene vi har nå. Jeg vil ikke at de skal omskrive historien fordi enkelte vil ha svar på alt i løpet av ses 4. De kan godt (og kommer til) å ekspandere og utvikle allerede eksisterende historier, men å lage helt nye uten tilknytning til den orginale historien vil jeg ikke se. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Alt kommer uansett ikke til å bli avslørt, det ville tatt lang tid. Tror ikke noen ønsker det heller, selv om det kanskje så ut som jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Så episode 9 er ute nå da eller? Finner den ikke der jeg pleier å se de online.. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Så episode 9 er ute nå da eller? Finner den ikke der jeg pleier å se de online.. Episode 9 har ikke gått på lufta i USA ennå. Husk at episode 9 blir sendt 10 pm - 11 pm i kveld i usa. Og det er 6 timers forskjell mellom Norge og Easter Time i USA. Altså starter ikke episoden på TV i USA før klokken 0400 i natt til Norsk tid. Endret 24. april 2008 av 666=TRIPPLE-SEX Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Ja selvsagt, nå husker jeg det.. jeg fikk aldri sett Lost episodene før på fredager.. takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå