Gå til innhold

Lost: Tre timers sesongfinale for sesong 4

Anbefalte innlegg

Nå har ABCs Steve McPherson signert en 14 episoders kontrakt for denne sesongen slik at i år får vi en finale på tre episoder.

Dette er ganske så likt som vi hadde i sesong 1 der Exodus part 1 ble sendt på en uke og neste uke ble Exodus part 2 sendt (som var en dobbel episode). Disse tre delene var sammenhendende pga Sydney-flashbackene fra alle karakterene.

Forfatterne hadde planlagt så mange fler avsløringer i denne sesongen før streiken startet at de vil nå gi fansen de avsløringene de trenger gjennom en tredelt finale.

Sendeskjemaet blir slik for ABC nå framover:

Episode 4.09 - 24th April 10pm-11pm

Episode 4.10 - 1st May 10pm-11pm

Episode 4.11 - 8th May 10pm-11pm

Episode 4.12 - 15th May (Finale Part 1) 10pm-11pm

Episode 4.13 - 29th May (Finale Part 2 and 3) 9pm-11pm

Kilde

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Avsløringer er bra :D

Bare det ikke blir for mange.

Serieskaperne er flinke til å lage nye, så tror du ikke skal bekymre deg for at serien går tom for mysterier. :)

Men tre timers sesongavslutning blir bra!

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Noen som har ideer til cliffhangeren for denne sesongen? Cliffhangeren til sesong 3 med "flash-forwards" var jo genial.

Jeg tror det kan ha noe med noe viktig som de finner ut, noe flash-forward eller lignende vil vi neppe se vil jeg tro. Evt. at vi ser Sawyer, Locke og de andre som ikke er O6 i live på øya, men jeg tror det er noe vi ikke ser før i sesong 5.

Lenke til kommentar
De kommer vel opp med nye mysterier fordi de vil gjøre det spennende og få seere?

Poenget er at vi har mer enn nok med de mysteriene og spørsmålene vi har nå. Jeg vil ikke at de skal omskrive historien fordi enkelte vil ha svar på alt i løpet av ses 4. De kan godt (og kommer til) å ekspandere og utvikle allerede eksisterende historier, men å lage helt nye uten tilknytning til den orginale historien vil jeg ikke se.

Lenke til kommentar
Så episode 9 er ute nå da eller? Finner den ikke der jeg pleier å se de online..

Episode 9 har ikke gått på lufta i USA ennå. Husk at episode 9 blir sendt 10 pm - 11 pm i kveld i usa. Og det er 6 timers forskjell mellom Norge og Easter Time i USA. Altså starter ikke episoden på TV i USA før klokken 0400 i natt til Norsk tid.

Endret av 666=TRIPPLE-SEX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...