Refi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Hva er den lille skjermen på Abit IP35 PRO til. Den viser masse tall føre windows starter opp, og den viser ff når windows har starta. Endret 12. april 2008 av manidress Lenke til kommentar
007CD Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Diagnose skjerm, om du får ett problem så kan du sjekke den siste koden som vises der i manualen til hovedkortet. Samme type som Epox hadde i sin tid, en kjekk sak faktisk. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 12. april 2008 Forfatter Del Skrevet 12. april 2008 Diagnose skjerm, om du får ett problem så kan du sjekke den siste koden som vises der i manualen til hovedkortet.Samme type som Epox hadde i sin tid, en kjekk sak faktisk. åja, takk. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det var slik jeg fant ut av at PC-en min ikke ville starte med usb-hubben på dell-skjermen min tilkoblet. Kjekk sak, bakerst i manualen til hovedkortet står det hva kodene betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå